“super hotel aan zee”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort
Beoordeeld als nr. 14 van 132 hotels in Fort Lauderdale
Eco-leadersNiveau Brons
21 december 2014 beoordeeld

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, gastvrij personeel en prima Kamers, nadeel is dat voor het strand er een weg moet worden overgestoken. Het ontbijtbuffet is groots en valt op door de vele verse producten.

• Verbleef: December, 2014, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
John A, General Manager van Hilton Fort Lauderdale Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2014

Thank you for the review; I am pleased to read that you enjoyed your stay at the Hilton Fort Lauderdale Beach Resort. We look forward to your return. Regards.

30 oktober 2014 beoordeeld

Op onze 40 jarige trouwdag daar gegeten .Wat een schreeuwerige mensen ,krijsen als speen varkens
Personeel zeer matig en onvriendelijk.
Gelukkig geen fooi gegeven NOOIT MEER DUS
Ondanks de naam Hilton ku je beter naar iets anders toe gaan

• Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
John A, General Manager van Hilton Fort Lauderdale Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2014

Dank u voor de tijd nemen om een commentaar te plaatsen; wij waarderen alle gasten feedback, en ik zal zeker uw commentaar met ons hele team voor verdere beoordeling en discussie. Mijn excuses voor de beschreven problemen, en zou het zeer op prijs een kans om rechtstreeks met u te spreken. Op uw gemak, ben ik bereikbaar op 954-414-2602. Met vriendelijke groet, John

28 oktober 2013 beoordeeld

We hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht voor we terugvlogen naar Nederland op 6 oktober dit jaar. Onze kamer was super. Alles was aanwezig van koffie en thee tot magnetron en een bubbelbad. Ook het restaurant was prima, genoten van vers bereidde sushi, en de alleraardigste gastvrouw Chantal Maas( jazeker, afkomstig uit Nederland). Al het personeel was overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dus!!!

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
28 oktober 2013 beoordeeld

Heerlijke dag doorgebracht aan het zwembad in een cabana met super service van Chantal en Christian. Lekkere bubbels, heerlijk muziekje, lekkere lunch -wraps echt aan te bevelen-, geweldig uitzicht!
Ik ben niet van de hotels, heb liever een appartementje, maar dit is goed bevallen. Overal waar je komt is het personeel even vriendelijk.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met vrienden
27 oktober 2013 beoordeeld

heerlijk gelunched op het zon overgoten terras goed geadviseerd door mid Chantal en Nick
hartelijk dank voor de gastvrijheid heerljk gegeten heerlijk bij het zwembad gezeten en altijd de vriendelijkheid van de personeelsleden daar

ronn

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie
13 oktober 2013 beoordeeld

Geweldig hotel en uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel bij zowel aankomst, verblijf als bar/restaurant. Mooie kamer en prachtig uitzicht. Goot hotel dus kan wel eens druk zijn maar personeel blijft rustig en attent.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
23 april 2012 beoordeeld

3 dagen verbleven en echt tot rust gekomen>! Goede staf en heerlijke kamer (jr suite). wel erg lawaaierige airco op de kamer en ook vanaf het balcon is de airco terminal van het naastgelegen hotel goed te horen.

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Fort Lauderdale bekeken
B Ocean Resort Fort Lauderdale
nr. 39 van 132 in Fort Lauderdale
4.180 beoordelingen
The Westin Beach Resort, Fort Lauderdale
The Westin Beach Resort, Fort La ...
nr. 30 van 132 in Fort Lauderdale
3.750 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Fort Lauderdale Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Fort Lauderdale Beach Resort

Adres: 505 N Fort Lauderdale Beach Blvd, Fort Lauderdale, FL 33304-4109
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Florida > Broward County > Fort Lauderdale > Central Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Fort Lauderdale
Nr. 3 beste resorthotel in Fort Lauderdale
Nr. 4 romantisch hotel in Fort Lauderdale
Nr. 4 familiehotel in Fort Lauderdale
Nr. 4 spahotel in Fort Lauderdale
Nr. 6 luxe hotel in Fort Lauderdale
Nr. 7 hotel aan het strand in Fort Lauderdale
Prijsklasse: € 165 - € 454 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hilton Fort Lauderdale Beach Resort 4*
Aantal kamers: 374
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Fort Lauderdale Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Ft Lauderdale Beach Hotel Fort Lauderdale
Hilton Hotel Fort Lauderdale
Fort Lauderdale Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?