30 oktober 2014 beoordeeld

Op onze 40 jarige trouwdag daar gegeten .Wat een schreeuwerige mensen ,krijsen als speen varkens
Personeel zeer matig en onvriendelijk.
Gelukkig geen fooi gegeven NOOIT MEER DUS
Ondanks de naam Hilton ku je beter naar iets anders toe gaan

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
John A, General Manager van Hilton Fort Lauderdale Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2014

Dank u voor de tijd nemen om een commentaar te plaatsen; wij waarderen alle gasten feedback, en ik zal zeker uw commentaar met ons hele team voor verdere beoordeling en discussie. Mijn excuses voor de beschreven problemen, en zou het zeer op prijs een kans om rechtstreeks met u te spreken. Op uw gemak, ben ik bereikbaar op 954-414-2602. Met vriendelijke groet, John

28 oktober 2013 beoordeeld

We hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht voor we terugvlogen naar Nederland op 6 oktober dit jaar. Onze kamer was super. Alles was aanwezig van koffie en thee tot magnetron en een bubbelbad. Ook het restaurant was prima, genoten van vers bereidde sushi, en de alleraardigste gastvrouw Chantal Maas( jazeker, afkomstig uit Nederland). Al het personeel was overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dus!!!

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
28 oktober 2013 beoordeeld

Heerlijke dag doorgebracht aan het zwembad in een cabana met super service van Chantal en Christian. Lekkere bubbels, heerlijk muziekje, lekkere lunch -wraps echt aan te bevelen-, geweldig uitzicht!
Ik ben niet van de hotels, heb liever een appartementje, maar dit is goed bevallen. Overal waar je komt is het personeel even vriendelijk.

• Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden
27 oktober 2013 beoordeeld

heerlijk gelunched op het zon overgoten terras goed geadviseerd door mid Chantal en Nick
hartelijk dank voor de gastvrijheid heerljk gegeten heerlijk bij het zwembad gezeten en altijd de vriendelijkheid van de personeelsleden daar

ronn

• Verbleef: juni 2013, reisde met familie
13 oktober 2013 beoordeeld

Geweldig hotel en uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel bij zowel aankomst, verblijf als bar/restaurant. Mooie kamer en prachtig uitzicht. Goot hotel dus kan wel eens druk zijn maar personeel blijft rustig en attent.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts