“Great”
Beoordeling van Seasons 52

Seasons 52
Reserveren met OpenTable
Seasons 52 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 1.357 Restaurants in Fort Lauderdale
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met elke seizoen een nieuwe kaart.
Eten is goed alleen de hostes zijn zo traag. Ik deed een drankje aan de bar en zou daarna aan tafel gaan. Er zaten twee tafels binnen, dus niet druk . Na 15 min riep ik serveerster dat ik aan tafel wil. Ja zegt ze ik geef het door aan host. Na 10 min wachten nog niemand. Ik boos naar de voordeur gelopen stond ze daar gezellig te kletsen met een collega.
Ik ging uit mijn dak.
De waiter die ons bediende was super vriendelijk en snel .
Eten is super.
Prijzen zijn gemiddeld

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hier gegeten. We hadden gekozen voor het drie gangenmenu en wilde lekker lang tafelen, maar helaas! Je had je voorgerecht nog net niet op, of je hoofdgerecht stond al op tafel. Het eten was daarentegen heerlijk en de bediening vriendelijk.

29 augustus 2016 beoordeeld

je moet het wel even zoeken, zit tegen de Galleria aan geplakt. het is een top restaurant goede kaart en elke dag specials.

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weken geleden heerlijk geluncht en nu diner. Alles is erg goed bereid. Alleen de asperges die bij de filet minion zaten hadden iets langer gekookt mogen worden. Maar dat maakte het vlees zelf helemaal goed. Dat was uitstekend.

Bediening was ook eeg vriendelijk

Bedank H. K
10 april 2016 beoordeeld

Goed eten voor een goede prijs. Prijs kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Zeer gevarieerde kaart met goede natuurlijke producten. Als je nog trek hebt is het dessert zeker aan te raden

Reizigers die Seasons 52 bekeken, bekeken ook

Fort Lauderdale, Broward County

In Seasons 52 geweest? Deel je ervaringen!