The Aqua Hotel
US$ 210*
Doubletree.com
  • Aan het strand
snooze(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146*
US$ 107*
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146*
US$ 133*
  • Gratis parkeren
Fort Lauderdale Marriott North(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 211*
  • Gratis parkeren
W Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)
US$ 352*
US$ 331*
  • Zwembad
The Atlantic Hotel & Spa(Fort Lauderdale)
US$ 417*
US$ 370*
  • Zwembad
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
US$ 405*
US$ 377*
  • Zwembad
Econo Lodge Inn & Suites(Fort Lauderdale)
US$ 103*
US$ 82*
  • Gratis parkeren
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)
US$ 257*
Hotwire.com
FilterenAlle talen
13 augustus 2017 beoordeeld

Leuke en spontane ontvangst. kamer was gelijk beschikbaar, ondanks de vroegere aankomst. Kamer heeft een hoog Ikea gehalte, maar dat is geen probleem. Inrichting is netjes en de bedden zijn goed. Strand is dichtbij, en er zijn strandhandoeken beschikbikbaar.
nadeel voor dit kleinere hotel is dat er in de omgeving veel hoogbouw is.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
csposa, General Manager van The Aqua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Thank you for the kind words esmars :). We're delighted to hear that your stay was everything you expected and more. It was our pleasure to have you and hope to see you back in NBV soon!

11 juli 2016 beoordeeld

Wij waren hier voor de 2e keer, en werden ontzettend hartelijk verwelkomd door Dominic. Het hotel is kleinschalig, schoon, ontzettend aardig personeel. Dominic en Maggie doen er alles aan om het je naar de zin te maken, en je bent hier een hotelgast, en geen kamernummer, zoals in grote hotels.
Om de hoek, bij The Village Café, kun je goed ontbijten, lunchen en dineren.
Ook heel aardig personeel, en Steven, soort host, is ook een hele aardige man.
Kortom, volgend jaar weer naar dit hotel.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! Het begon met het ontvangst, zeer hartelijk en viendelijk. Vervolgens korte rondleiding gehad en uiteindelijk in een strak gestylde kamer terechtgekomen. Zoals de foto's zijn ziet het eruit. Zwembaden relaxed, en achtergebleven strandstoelen, parasols en andere zaken van eerdere bezoekers konden geleend worden. Een block van het lekkere strand, wat wil je nog meer. Jammer dat we maar twee nachten bleven, hadden graag langer gebleven. Aanrader!!!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
12 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plaats om onze reis af te sluiten. Een heel mooi klein gezellig hotel met ruime kamers met een keukentje.
Er is wel geen bar aanwezig in het hotel, zelfs geen drankautomaat. Je hebt wel een frigo in je kamer.
Bij het inchecken hebben we een tijdje moeten wachten voor er iemand kwam. En bij het uitchecken moesten we onze sleutels in een brievenbus steken, redelijk onpersoonlijk, wel spijtig...
Al bij al heeft het hotel prachtige kamers in wit en turqoise tinten. Er worden strandstoeltjes, parasols en strandspeelgoed gratis ter beschikking gesteld van de gasten. Zeker een pluspunt!
Wij raden dit hotel zeker aan, heiligt kort aan het strand en niet zo ver van restaurantjes (10 minuutjes wandelen)

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
23 januari 2014 beoordeeld

Ontvangst was niet hartelijk. Schoon, goed bed. Geen douchespullen, alleen stukje zeep. Geen lakens/deken voor slaapbanken, werd wel snel bij navragen gebracht. Vrij gehorig. Goed gelegen. Strand dichtbij. Geen ontbijt. Voor 3 personen 1 koffie/1decafe. Gratis parkeren

Verbleef: Januari, 2014, reisde met familie