“top restaurant op top lokatie”
Beoordeling van Casablanca Cafe

Casablanca Cafe
Geclassificeerd als nr. 16 van 1.368 Restaurants in Fort Lauderdale
Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Central Beach
29 augustus 2016 beoordeeld

het is een fijn restaurant met geweldig eten. Zó goed dat het ook erg druk is.
met rolstoel en dergelijk is het wel lastig, veel trapjes. kaart is goed, personeel erg vriendelijk. als er een lange rij staat kan je ook aan de bar eten. Op straat de bar voorbij lopen en dan de trapjes op naar de bar.

29 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant lag naast het hotel waar wij verbleven en de eigenaar raadde ons aan om hier te gaan eten. Het was wat aan de dure kant maar het smaakte prima en we konden lekker buiten zitten met zicht op de oceaan en het strand. Personeel was vriendelijk en alles was even lekker!

11 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant zit aan de boulevard, aan de weg 1A1, richting Las Olas Boulevard, gerekend vanaf het Aqua Hotel. Het eten is zeer goed, vooral hun uiensoep.

27 juni 2016 beoordeeld

Super leuk restaurantje aan de weg tegenover het strand, je kunt hier heerlijk buiten zitten op het terras of binnen in het mooie restaurant. De keuze van eten is verschillend, de vis is heerlijk. Ook kun je er een heerlijke klassieke Amerikaanse burger bestellen. Vriendelike bediening en echt een super uitzicht op zee!

2 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms is het lastig een goede locatie te vinden waar je echt goed kunt eten. Per toeval kwamen wij voor de lunch bij Casablanca Café terecht. Dit café biedt uitzicht op de boulevard van Fort Lauderdale en heeft zeer smaakvolle gerechten op de kaart staan. Wij namen de salade met peer en spinazie en het Marrocan trio (humus, wortel met harissa en een aubergine dip, geserveerd met pita). Allebei super, snelle bediening en een mooi uitzicht.

Reizigers die Casablanca Cafe bekeken, bekeken ook

Fort Lauderdale, Broward County

In Casablanca Cafe geweest? Deel je ervaringen!