16 november 2016 beoordeeld

We zijn net terug van wéér een verblijf van drie nachten in Premiere Hotel na een cruise, en weer voelde het net als thuiskomen: hartelijke ontvangst als goede vrienden door de eigenaren, Fred, Mario en Lucia Farber, die niet stil hebben gezeten en het "nieuwe" gedeelte prachtig hebben gerenoveerd. We hadden deze keer een Efficiency Room aan de boulevard met prachtig uitzicht op het strand. De kamers zijn prachtig, nieuw ingericht en super schoon. De oude receptie is omgetoverd tot gezellige bar/restaurant met buitenterras, en wij kijken al uit naar ons volgende verblijf.

Kamertip: De meeste kamers hebben zeezicht, kamers aan de strandboulevard zijn iets duurder, prachtig uitzicht
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
13 juli 2016 beoordeeld

Het hotel zit aan een leuke boulevard en gelijk aan het strand. Voor een prima prijs heb je een hotelkamer vlak aan het strand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel kun je wat overlast hebben van de werkzaamheden naast het hotel, maar overdag ben je vaak toch weg. Parkeren is gratis.

• Verbleef: juli 2016, reisde alleen
30 april 2016 beoordeeld

Voor de zoveelste keer waren wij voor twee nachten in ons favoriete hotel Premiere in Fort Lauderdale, voorafgaand aan een cruise. En ook deze keer werden we weer als vrienden ontvangen door de eigenaren, vader en zoon Farber. Alle kamers zijn intussen stijlvol gerenoveerd en zijn werkelijk prachtig, hele goede bedden, en de efficiency rooms en suites hebben bovendien een volledig ingerichte keuken. Er zijn twee heerlijk verwarmde zwembaden. De Farbers doen er hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Wederom, dit hotel is een echte aanrader, wij zullen er dan ook zeker weer naar toe gaan

Kamertip: De standaard rooms hebben een 2-pers. bed, de efficiency rooms twee 2pers.bedden +keuken, de suites een extra slaap- en badkamer
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug uit Fort Lauderdale. Première hotel is aanrader. Mario en zijn team heel behulpzaam. Doe zo verder! Wij komen zeker terug naar dit familiehotel vlak aan de zee. Alles vlakbij : supermarkt, restaurants en bars..

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
13 november 2015 beoordeeld

Wij hebben in de laatste tien jaar heel wat keren in Hotel Premiere gelogeerd en horen intussen bijna bij de familie. We worden iedere keer als vrienden ontvangen door de eigenaren, de familie Farber. Voor ons is er maar één hotel in fort Lauderdale, u raadt het al, ... Premiere. De kamers zijn in de loop der jaren geheel vernieuwd en van alle gemakken voorzien, de "Efficiency rooms" en Suites bevatten behalve koelkast en magnetron ook een komplete keuken. Intussen is het ook uitgebreid door aankoop en renovatie van het hotel ernaast, pal aan het prachtige strand van fort Lauderdale. Een aanrader.

• Verbleef: november 2015, reisde met familie