Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.321)
Beoordelingen filteren
1.321 resultaten
Waardering van reizigers
483
486
214
81
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
483
486
214
81
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.321 beoordelingen
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Het hotel oogt mooi aan de buitenkant, als je binnenkomt ruikt het fris en ziet er luxe uit, wat opvalt is de harde muziek bij de lobby en bij het zwembad. Onvriendelijk personeel bij inchecken en de auto(10 pers.bus) kon niet door de slagbomen in de parkeergarage. De garage moet apart betaald worden $26,99 per nacht. Dit vonden wij erg duur, maar je hebt geen keus. Er was geen WiFi op de kamer, alleen gratis in de lobby, dus moest je naar beneden. Kamers netjes, niets bijzonders. Op internet staat dat er s morgens ontbijtbuffet is, maar dit is alleen in het weekend. Je kunt wel ontbijten, maar je betaald het dubbele als buiten de deur eten bij Wendy's.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank lydam706
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erika B, Manager van Renaissance Fort Lauderdale Cruise Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017
Google-vertaling

Dear Lyda M,

Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We have shared your comments with the appropriate hotel team. We would love to have an opportunity to serve you better next time you are in Fort Lauderdale.

Sincerely,

Erika Sanchez
Assistant General Manager
9546261708

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Makkelijk bereikbaar zowel met huurwagen ( vanuit Miami) als Taxi ( luchthaven Fort Lauderdale ). Nette goed uitgeruste kamer. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, maar de ontbijtzaal is niet erg gezellig ingericht.

Het strand is op wandelafstand (20 min). Net iets te ver als het strand je hoofddoel is. Zwembad van het hotel is ook best leuk.

Hotel organiseerd een shutle busje naar de cruiseterminal. Taxi naar de terminals kost amper 20 dollar.

Zeer goed hotel als opstapje naar een cruise.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Bedank Stijn P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 april 2015

Dit hotel had ik gekozen omdat wij aankwamen met een cruise in Fort Lauderdale en het amper op 3' rijden is van de Cruiseterminal 4 ! Wel vervelend is dat er geen duidelijkheid is voor shuttle. Hotel is correct zoals men kan verwachten van een Marriott hotel. De lobby is gezellig en ruim ; restaurant minder gezellig. Kamers met alle comfort en zeer aangename lounge op de 12de verdieping .Prijs kwaliteit zeer goed. Mooi zwembad wel wat luidruchtig vermits direct aan de straatkant gelegen. ZEER vriendelijk personnel zowel aan de receptie maar ook in de lounge. Attentvolle directeur .

Kamertip: de bovenste kamers en de business kamers (9/10/11 verd) zijn goed
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank wibvine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 december 2014

Het Renaissance hotel ligt op kijkafstand van de cruiseterminal van Fort Lauderdale.(15 min met de taxi). Het hotel is netjes en is in alles gemiddeld. Voor een nachtje perfect maar voor langere tijd zou ik op een leukere locatie gaan zitten.

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Bedank Roy H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lori L, General Manager van Renaissance Fort Lauderdale Cruise Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2014
Google-vertaling

Danke, dass Sie vor Ihrer Reise bei uns bleiben von Fort Lauderdale. Vielleicht, wenn Sie zurückkommen für einen Besuch, können wir Ihnen bei der Suche nach all den tollen Aktivitäten, die ganz in der Nähe unseres Hotels (die den Strand, Einkaufsmöglichkeiten, Wassertaxi und viele wunderbare Restaurants sind) sind zu unterstützen.

Alles Gute und freuen uns auf Ihren Besuch auf einer Rückfahrt zum sonnigen Florida!

Grüße,

Lori

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 29 juli 2011

Ik ben overal in de wereld geweest en heb nooit hoeven te betalen voor parkeren of continentaal ontbijt.
Tijdens ons verblijf van vijf dagen werden de ligbaden eenmaal schoongemaakt en pas nadat we erover klaagden.
Elke dag moesten we om washandjes vragen.
We kregen er maar twee voor vier mensen.
Onze kamers werden nooit gestofzuigd of gestoft.
We hadden een verrijdbaar bed in één van de kamers.
De lakens werden nooit verschoont.
Ik moet de nachtmanager nog wel vermelden. Ze was erg aardig en verontschuldigend en betaalde sommige van de kosten terug.
Hoef niet te zeggen dat we hier nooit meer verblijven.

1  Bedank jmouto
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Meer beoordelingen bekijken