Beoordeeld op 8 mei 2018

Afgelopen maand hier een week verbleven. Prachtige kamer met zeezicht. De service was goed. Alle mensen zijn erg beleefd en vrolijk. Kamer zelf was schoon en ruim. Het ontbijt was ruim en erg lekker. Wanneer je een huur auto hebt, adviseer ik om gebruik te maken van de valet parking. Je stopt voor de deur, geeft je sleutels af en laat hem de volgende keer weer ophalen. Kost rond de 35 USD per dag. Ook hier vriendelijke mensen en goede service. Ik zou zeker weer terugkeren voor de volgende keer.

Kamertip: Zee zicht is erg mooi en aan te raden. Hogere verdiepingen ook.
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
eduardo f, General Manager van Sonesta Fort Lauderdale Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Heel erg bedankt dat je ons liet weten hoeveel je hebt genoten van je recente verblijf bij ons. Ik ben zo blij om te horen dat je onze kamers, eten en personeel uitzonderlijk vond en we kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 3 september 2017

Hier maar 1 overnachting geweest maar een prima hotel met alle juiste faciliteiten.
Een fenomenaal uitzicht vanaf de 9e verdieping waar wij verbleven en uiteraard een goede ligging recht aan het strand.
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.
We zouden dit hotel zeker nog een keertje willen bezoeken.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
eduardo f, General Manager van Sonesta Fort Lauderdale Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Tusen takk John L for å bo hos oss og for dine hyggelige ord om vår eiendom og venneservice som tilbys av våre ansatte. Jeg håper du kommer tilbake snart for et annet besøk når du kan bli lenger for å nyte Ft. Lauderdale!

Beoordeeld op 1 september 2016

Nieuw hotel, alles ziet er netjes uit, maar er is niet overal even goed over nagedacht. Zwembad kon niet gebruikt worden en was groen omdat de PH waarde niet goed was.
De kamers zijn vrij klein. De airco is laag geplaatst precies op lighoogte van het bed, waardoor we verkouden zijn geworden bovendien maakte hij enorm veel kabaal. Er is geen lift aanwezig, we moesten zelf de koffers de trap op tillen. De ramen van de kamers kijken uit op de galerij, maar ook iedereen die langskomt kan naar binnen kijken. Bij het ontbijt kwam de Jus d'orange niet uit de sapkan omdat het kraantje verstopt zat. Daardoor moesten wij en andere gasten erg lang wachten. Wij waren hier maar voor 1 nacht en dat was maar goed ook.

Kamertip: Let op er is geen lift aanwezig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
eduardo f, General Manager van Sonesta Fort Lauderdale Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Geachte Floortje2009, bedanken voor uw feedback. Ik ben teleurgesteld om te lezen dat je niet genieten van uw bezoek bij ons. Mijn excuses voor de problemen die u ervaren tijdens uw verblijf. De veiligheid van onze gasten is onze primaire zorg en het zwembad sluiten die nodig zijn om het chloor aan te passen was. Houdt u er rekening mee dat we drie gastenkamers liften en ze zijn allemaal goed werken.

Beoordeeld op 11 april 2016

Hotel heel netjes en proper ! Zeer vriendelijk personeel ! Uiterst verzorgd ontbijtbuffet, we werden verwend tot en met ! Dankjewel Mevrouw Rosie en ook voor de fruitkorf !
Het enige minpunt = de kosten voor het parkeren van de auto's zijn schandalig en enorm hoog.

Kamertip: alle kamers zijn netjes en verzorgd !
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
eduardo f, General Manager van Sonesta Fort Lauderdale Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2016

Beste Mieke R, dank u voor uw opmerkingen. Ik ben blij te horen dat u genoten van ons hotel en onze vriendelijke medewerkers. Ik zal ervoor zorgen om uw positieve reactie met Rosie te delen. Houd er rekening mee dat onze parkeertarief is zeer concurrerend met alle andere hotels op het strand.

Beoordeeld op 14 december 2015

Sonesta Fort Lauderdale ligt aan het strand, dus mooi uitzicht (zonsondergang)
Goede ruime lichte kamers,
Heerlijk diner en overvloedig
ontbijt.
personeel vriendelijk en attent
Echter wel 30$ voor valetparking
Een aanrader we komen zeker terug

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
eduardo f, General Manager van Sonesta Fort Lauderdale Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2015

Beste Cees Jj S, dank u voor uw goede beoordeling! Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf en kijken uit naar uw rendement.