Crowne Plaza Fort Lauderdale Airport / Cruise Port(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Riverside Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Riverside Hotel
  • Gratis parkeren
snooze(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Fort Lauderdale Marriott North(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Lago Mar Beach Resort & Club(Fort Lauderdale)
14 februari 2017 beoordeeld

2 overnachtingen in een ruime kamer ( nr 2221) met een goed bed.
Alles was goed schoongemaakt en gestofzuigd.
Goede waterdruk op de douche. Uitzicht op een dure jachthaven.
Geen lawaai van overige gasten ondervonden. Personeel aan de balie zeer behulpzaam en informatief dmv het verstrekken van een stadsplattegrond.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet voorstellen waarom dit hotel 4 sterren heeft gekregen. Wij vonden het nog geen 2 sterren waard. Hotel was nodig toe aan renoveren. Onze kamer vond ik vies en maar kaal. En het personeel onvriendelijk, vooral de bellman wie ons naar onze kamer begeleide met een bagagekar was hondsbrutaal met vervelende opmerkingen.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
29 november 2016 beoordeeld

Voor het vertrek van onze cruise uit Fort Lauderdale verbleven we enkele dagen in dit hotel. Het is uitstekend gelegen, niet ver van de luchthaven en vlakbij Port Everglades (cruiseterminal). De kamers zijn zeer netjes en prima onderhouden. Je kan kiezen voor een zicht op de marina of op het zwembad. In de toren van het hoofdgebouw heb je een fantastisch panorama. Het zwembad in de tuin is mooi opgebouwd en de buitenjacuzzi is mooi geïntegreerd. Er wordt door het hotel een gratis shuttledienst aangeboden naar het strand.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
22 maart 2016 beoordeeld

dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard,
vorig jaar waren we in het tegenover gelegen hitlon hotel. maar dit hotel vonden we toch een stukje beter. we hadden een soort bungalow op de begaande grond. met een balkonnetje aan het grasveld. zwembad was ook heerlijk om even af te koelen en het personeel was zeer vriendelijk. al met al een goed hotel voor een niet te groot prijsje.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld

Een prachtig hotel in een mooie omgeving. Keurige grote kamers. Het ontbijt is echt Amerikaans. Uitgebreid en als beleg eieren met spek en jam. In verhouding een duur ontbijt. Wij hebben geen alternatieven gezocht omdat het ons 1e adres was na aankomst in Florida. Het ligt in de omgeving van een schitterende haven met zeer mooie boten! Altijd leuk om daar even te kijken. Een prachtig hotel, voor kinderen wat minder te doen in dit schitterende hotel.

Kamertip: Kamer met zicht op de haven
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Chelsea H, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Thank you for taking the time to write a review! We're so pleased to see you enjoyed our amenities, breakfast, and rooms. The views are spectacular here. There are so many activates on property for children to do as well as Spa 66 on property for adults to enjoy. We hope to see you again in the near future!