Beoordeeld op 29 november 2016

Voor het vertrek van onze cruise uit Fort Lauderdale verbleven we enkele dagen in dit hotel. Het is uitstekend gelegen, niet ver van de luchthaven en vlakbij Port Everglades (cruiseterminal). De kamers zijn zeer netjes en prima onderhouden. Je kan kiezen voor een zicht op de marina of op het zwembad. In de toren van het hoofdgebouw heb je een fantastisch panorama. Het zwembad in de tuin is mooi opgebouwd en de buitenjacuzzi is mooi geïntegreerd. Er wordt door het hotel een gratis shuttledienst aangeboden naar het strand.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 22 maart 2016

dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard,
vorig jaar waren we in het tegenover gelegen hitlon hotel. maar dit hotel vonden we toch een stukje beter. we hadden een soort bungalow op de begaande grond. met een balkonnetje aan het grasveld. zwembad was ook heerlijk om even af te koelen en het personeel was zeer vriendelijk. al met al een goed hotel voor een niet te groot prijsje.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2015

Een prachtig hotel in een mooie omgeving. Keurige grote kamers. Het ontbijt is echt Amerikaans. Uitgebreid en als beleg eieren met spek en jam. In verhouding een duur ontbijt. Wij hebben geen alternatieven gezocht omdat het ons 1e adres was na aankomst in Florida. Het ligt in de omgeving van een schitterende haven met zeer mooie boten! Altijd leuk om daar even te kijken. Een prachtig hotel, voor kinderen wat minder te doen in dit schitterende hotel.

Kamertip: Kamer met zicht op de haven
Datum van verblijf: augustus 2015
Chelsea H, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015

Thank you for taking the time to write a review! We're so pleased to see you enjoyed our amenities, breakfast, and rooms. The views are spectacular here. There are so many activates on property for children to do as well as Spa 66 on property for adults to enjoy. We hope to see you again in the near future!

Beoordeeld op 16 februari 2015

Prachtig hotel mooi opgezet goed service allemaal heel vriendelijk mooie kamers
Het hotel ligt kort bij de luchthaven merk je niets van en port eveglades hotel is mooi gelegen bij de haven waar wij D boot van steven spiegelberg mochten bewonderen echt leek wel een cruise schip
Eten bij pier 66 goed fantastisch wijnkaart je weet niet te kiezen niet goedkoop
Wil je een mal bezoek dan de Adventure mall 25 km goed bereikbaar mooie zaken
Zijn ook bij sawgras Mill geweest was niks aan veel te rommelig geen kwaliteits zaken

Kamertip: Kies zicht zwembad of haven
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 28 januari 2015

Dit hotel is gelegen aan de kleine marina in Fort Lauderdale en de kamers hebben een mooie uitkijk op die haven. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben er overnacht na een vlucht vanuit Brussel alvorens in te schepen op een cruiser. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2015