“Vieze kale kamers”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Pier Sixty-Six Hotel & Marina
Beoordeeld als nr. 44 van 128 hotels in Fort Lauderdale
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet voorstellen waarom dit hotel 4 sterren heeft gekregen. Wij vonden het nog geen 2 sterren waard. Hotel was nodig toe aan renoveren. Onze kamer vond ik vies en maar kaal. En het personeel onvriendelijk, vooral de bellman wie ons naar onze kamer begeleide met een bagagekar was hondsbrutaal met vervelende opmerkingen.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

29 november 2016 beoordeeld

Voor het vertrek van onze cruise uit Fort Lauderdale verbleven we enkele dagen in dit hotel. Het is uitstekend gelegen, niet ver van de luchthaven en vlakbij Port Everglades (cruiseterminal). De kamers zijn zeer netjes en prima onderhouden. Je kan kiezen voor een zicht op de marina of op het zwembad. In de toren van het hoofdgebouw heb je een fantastisch panorama. Het zwembad in de tuin is mooi opgebouwd en de buitenjacuzzi is mooi geïntegreerd. Er wordt door het hotel een gratis shuttledienst aangeboden naar het strand.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
22 maart 2016 beoordeeld

dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard,
vorig jaar waren we in het tegenover gelegen hitlon hotel. maar dit hotel vonden we toch een stukje beter. we hadden een soort bungalow op de begaande grond. met een balkonnetje aan het grasveld. zwembad was ook heerlijk om even af te koelen en het personeel was zeer vriendelijk. al met al een goed hotel voor een niet te groot prijsje.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld

Een prachtig hotel in een mooie omgeving. Keurige grote kamers. Het ontbijt is echt Amerikaans. Uitgebreid en als beleg eieren met spek en jam. In verhouding een duur ontbijt. Wij hebben geen alternatieven gezocht omdat het ons 1e adres was na aankomst in Florida. Het ligt in de omgeving van een schitterende haven met zeer mooie boten! Altijd leuk om daar even te kijken. Een prachtig hotel, voor kinderen wat minder te doen in dit schitterende hotel.

Kamertip: Kamer met zicht op de haven
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Chelsea H, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Thank you for taking the time to write a review! We're so pleased to see you enjoyed our amenities, breakfast, and rooms. The views are spectacular here. There are so many activates on property for children to do as well as Spa 66 on property for adults to enjoy. We hope to see you again in the near future!

16 februari 2015 beoordeeld

Prachtig hotel mooi opgezet goed service allemaal heel vriendelijk mooie kamers
Het hotel ligt kort bij de luchthaven merk je niets van en port eveglades hotel is mooi gelegen bij de haven waar wij D boot van steven spiegelberg mochten bewonderen echt leek wel een cruise schip
Eten bij pier 66 goed fantastisch wijnkaart je weet niet te kiezen niet goedkoop
Wil je een mal bezoek dan de Adventure mall 25 km goed bereikbaar mooie zaken
Zijn ook bij sawgras Mill geweest was niks aan veel te rommelig geen kwaliteits zaken

Kamertip: Kies zicht zwembad of haven
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
28 januari 2015 beoordeeld

Dit hotel is gelegen aan de kleine marina in Fort Lauderdale en de kamers hebben een mooie uitkijk op die haven. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben er overnacht na een vlucht vanuit Brussel alvorens in te schepen op een cruiser. Echt een aanrader.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met familie
14 september 2014 beoordeeld

We komen er jaarlijks terug omdat het zo goed is daar !
Mooie ligging, super bediening !
Heel mooie tuin met zwembad.
Grote kamers met heel makkelijke bedden .
Lekker eten, veel keuze als ontbijt en heel vriendelijke mensen .

• Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat opnieuw u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Fort Lauderdale bekeken
op 1,1 km afstand
Renaissance Fort Lauderdale Cruise Port Hotel
Renaissance Fort Lauderdale Crui ...
nr. 32 van 128 in Fort Lauderdale
1.218 beoordelingen
op 2,5 km afstand
Crowne Plaza Fort Lauderdale Airport / Cruise Port
Crowne Plaza Fort Lauderdale Air ...
nr. 21 van 128 in Fort Lauderdale
nr. 57 van 128 in Fort Lauderdale
5.036 beoordelingen
op 1,7 km afstand
Embassy Suites by Hilton Fort Lauderdale 17th Street
Embassy Suites by Hilton Fort La ...
nr. 37 van 128 in Fort Lauderdale
3.327 beoordelingen
op 12,2 km afstand
Fort Lauderdale Marriott North
Fort Lauderdale Marriott North
nr. 24 van 128 in Fort Lauderdale
1.489 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pier Sixty-Six Hotel & Marina geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pier Sixty-Six Hotel & Marina

Adres: 2301 SE 17th Street, Fort Lauderdale, FL 33316-3107 (Voorheen Hyatt Regency Pier Sixty-Six)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Florida > Broward County > Fort Lauderdale
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Fort Lauderdale
Nr. 16 luxe hotel in Fort Lauderdale
Nr. 30 zakenhotel in Fort Lauderdale
Nr. 34 familiehotel in Fort Lauderdale
Nr. 42 romantisch hotel in Fort Lauderdale
Prijsklasse: € 124 - € 295 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pier Sixty-Six Hotel & Marina 4*
Aantal kamers: 384
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pier Sixty-Six Hotel & Marina met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hyatt Regency Pier Sixty-Six Hotel Fort Lauderdale
Hyatt Regency Pier Sixty-6
Hyatt Regency Fort Lauderdale
Hyatt Fort Lauderdale

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?