Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Gratis parkeren
Riverside Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Crowne Plaza Fort Lauderdale Airport / Cruise Port(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
RodewayInn
  • Gratis parkeren
B Ocean Resort Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
snooze(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Lago Mar Beach Resort & Club(Fort Lauderdale)
  • Gratis parkeren
Royal Beach Palace(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
22 maart 2016 beoordeeld

dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard,
vorig jaar waren we in het tegenover gelegen hitlon hotel. maar dit hotel vonden we toch een stukje beter. we hadden een soort bungalow op de begaande grond. met een balkonnetje aan het grasveld. zwembad was ook heerlijk om even af te koelen en het personeel was zeer vriendelijk. al met al een goed hotel voor een niet te groot prijsje.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld

Een prachtig hotel in een mooie omgeving. Keurige grote kamers. Het ontbijt is echt Amerikaans. Uitgebreid en als beleg eieren met spek en jam. In verhouding een duur ontbijt. Wij hebben geen alternatieven gezocht omdat het ons 1e adres was na aankomst in Florida. Het ligt in de omgeving van een schitterende haven met zeer mooie boten! Altijd leuk om daar even te kijken. Een prachtig hotel, voor kinderen wat minder te doen in dit schitterende hotel.

Kamertip: Kamer met zicht op de haven
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Chelsea H, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Thank you for taking the time to write a review! We're so pleased to see you enjoyed our amenities, breakfast, and rooms. The views are spectacular here. There are so many activates on property for children to do as well as Spa 66 on property for adults to enjoy. We hope to see you again in the near future!

16 februari 2015 beoordeeld

Prachtig hotel mooi opgezet goed service allemaal heel vriendelijk mooie kamers
Het hotel ligt kort bij de luchthaven merk je niets van en port eveglades hotel is mooi gelegen bij de haven waar wij D boot van steven spiegelberg mochten bewonderen echt leek wel een cruise schip
Eten bij pier 66 goed fantastisch wijnkaart je weet niet te kiezen niet goedkoop
Wil je een mal bezoek dan de Adventure mall 25 km goed bereikbaar mooie zaken
Zijn ook bij sawgras Mill geweest was niks aan veel te rommelig geen kwaliteits zaken

Kamertip: Kies zicht zwembad of haven
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 januari 2015 beoordeeld

Dit hotel is gelegen aan de kleine marina in Fort Lauderdale en de kamers hebben een mooie uitkijk op die haven. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben er overnacht na een vlucht vanuit Brussel alvorens in te schepen op een cruiser. Echt een aanrader.

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie
14 september 2014 beoordeeld

We komen er jaarlijks terug omdat het zo goed is daar !
Mooie ligging, super bediening !
Heel mooie tuin met zwembad.
Grote kamers met heel makkelijke bedden .
Lekker eten, veel keuze als ontbijt en heel vriendelijke mensen .

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat opnieuw u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!