Pier Sixty-Six Hotel & Marina
US$ 165*
  • Aan het strand
Riverside Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 144*
  • Zwembad
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 122*
US$ 111*
  • Gratis parkeren
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)
US$ 198*
  • Aan het strand
Royal Beach Palace(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
  • Gratis parkeren
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 227*
  • Zwembad
Embassy Suites by Hilton Fort Lauderdale 17th Street(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 155*
US$ 135*
EmbassySuites.com
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Best Western Plus Oceanside Inn(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 137*
US$ 129*
  • Inclusief ontbijt
Lago Mar Beach Resort & Club(Fort Lauderdale)
US$ 218*
  • Gratis parkeren
Manhattan Tower Apartment Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 124*
US$ 111*
Official Site
22 augustus 2015 beoordeeld

Een prachtig hotel in een mooie omgeving. Keurige grote kamers. Het ontbijt is echt Amerikaans. Uitgebreid en als beleg eieren met spek en jam. In verhouding een duur ontbijt. Wij hebben geen alternatieven gezocht omdat het ons 1e adres was na aankomst in Florida. Het ligt in de omgeving van een schitterende haven met zeer mooie boten! Altijd leuk om daar even te kijken. Een prachtig hotel, voor kinderen wat minder te doen in dit schitterende hotel.

Kamertip: Kamer met zicht op de haven
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Chelsea H, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Thank you for taking the time to write a review! We're so pleased to see you enjoyed our amenities, breakfast, and rooms. The views are spectacular here. There are so many activates on property for children to do as well as Spa 66 on property for adults to enjoy. We hope to see you again in the near future!

16 februari 2015 beoordeeld

Prachtig hotel mooi opgezet goed service allemaal heel vriendelijk mooie kamers
Het hotel ligt kort bij de luchthaven merk je niets van en port eveglades hotel is mooi gelegen bij de haven waar wij D boot van steven spiegelberg mochten bewonderen echt leek wel een cruise schip
Eten bij pier 66 goed fantastisch wijnkaart je weet niet te kiezen niet goedkoop
Wil je een mal bezoek dan de Adventure mall 25 km goed bereikbaar mooie zaken
Zijn ook bij sawgras Mill geweest was niks aan veel te rommelig geen kwaliteits zaken

Kamertip: Kies zicht zwembad of haven
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 januari 2015 beoordeeld

Dit hotel is gelegen aan de kleine marina in Fort Lauderdale en de kamers hebben een mooie uitkijk op die haven. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben er overnacht na een vlucht vanuit Brussel alvorens in te schepen op een cruiser. Echt een aanrader.

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie
14 september 2014 beoordeeld

We komen er jaarlijks terug omdat het zo goed is daar !
Mooie ligging, super bediening !
Heel mooie tuin met zwembad.
Grote kamers met heel makkelijke bedden .
Lekker eten, veel keuze als ontbijt en heel vriendelijke mensen .

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat opnieuw u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

24 augustus 2014 beoordeeld

Zojuist twee terug van twee weken vakantie in dit hotel. Kamers zijn schoon en wij hadden een prachtig uitzicht. Wi-Fi op de kamer werkte wel, maar hield qua snelheid nog wel wat te wensen over. Mobiel gebruik ging prima, maar werken op een laptop was niet mogelijk. Bij het zwembad is het echter wel snel. Voldoende ligbedden met gratis gebruik van handdoeken. Ook de poolbar en lunches waren prima. We komen hier zeker een keer weer terug.
Jammer dat het parkeren zo absurd duur is. Anders had het een 'uitstekend' gekregen.

Kamertip: Zorg dat je een kamer in de Tower krijgt.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.