Riverside Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
RodewayInn
  • Gratis parkeren
snooze(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Fort Lauderdale Airport / Cruise Port(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
  • Zwembad
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Lago Mar Beach Resort & Club(Fort Lauderdale)
  • Gratis parkeren
Manhattan Tower Apartment Hotel(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
14 september 2014 beoordeeld

We komen er jaarlijks terug omdat het zo goed is daar !
Mooie ligging, super bediening !
Heel mooie tuin met zwembad.
Grote kamers met heel makkelijke bedden .
Lekker eten, veel keuze als ontbijt en heel vriendelijke mensen .

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat opnieuw u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

24 augustus 2014 beoordeeld

Zojuist twee terug van twee weken vakantie in dit hotel. Kamers zijn schoon en wij hadden een prachtig uitzicht. Wi-Fi op de kamer werkte wel, maar hield qua snelheid nog wel wat te wensen over. Mobiel gebruik ging prima, maar werken op een laptop was niet mogelijk. Bij het zwembad is het echter wel snel. Voldoende ligbedden met gratis gebruik van handdoeken. Ook de poolbar en lunches waren prima. We komen hier zeker een keer weer terug.
Jammer dat het parkeren zo absurd duur is. Anders had het een 'uitstekend' gekregen.

Kamertip: Zorg dat je een kamer in de Tower krijgt.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Iwona R, Guest Relations Manager van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

18 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier aangekomen wn. Wat gelijk opvalt is de vriendelijke mensen, uiterst goed geholpen, zowel buiten als binnen.

Na inchecken naar zo'n kamer met pool view, die achter het grote hotel liggen, mooi groen overal, goed zwembad. Aangekomen in de studio, valt direct op, dat er bijna geen kastruimte is, 1 kast met kluis, strijkplank e.d., en een paar kleerhangertjes. Badkamer is goed, compleet met wat je mag verwachten, echter, hier een vaste douchekop, niet iedereen vindt dat prettig. Bed is hoog, prima ligging. Airco maakt wat herrie. Verder is de kamer voorzien van flatpanel tv, koelkastje, en bureau, zitstoel en bijzettafeltje. Uitzicht van onze kamer met poolview was op het water, met wat plezierjachtjes.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Iwona R, Executive Assistant van Pier Sixty-Six Hotel & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Is het fijn om te horen dat u van uw verblijf genoten heeft, in het bijzonder de vriendelijke service. Het Hyatt Regency Pier Sixty-Six team hoopt u in de toekomst te mogen ontvangen.

30 mei 2013 beoordeeld

chagrijnige dames bij de receptie; We stonden te wachten op een van de receptionisten omdat ze nog bezig was in de computer. Geen probleem dus wij wachten rustig af, zegt ze enkele tientallen seconden later "zijn jullie zover" volgens mij waren wij op haar aan het wachten. Vreemd?! Kamer gekregen aan het eind van de gang. Deze kamer bevond zich in het laagbouw gedeelte in is misschien wel 150 meter lopen. Kamer was wat muf en gedateerd. Zwembad ziet er mooi uit alleen is het water erg koud. Bar bij zwembad is niet al te fris. Er zijn betere hotels te vinden zeker voor deze prijs. Hoge prijs voor het parkeren.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
20 mei 2013 beoordeeld

Mijn vrouw en ik hebben zowel voor als na onze cruise in dit hotel overnacht. Totaal 5 nachten en ik moet zeggen dat het ons super is bevallen. We hadden van tevoren een mail gestuurd naar de manager Glenn Spanier om onze kamer voorkeuren aan te geven. Heel snel een keurige mail terug gehad en een mooie upgrade naar een kamer op de 12e verdieping met schitterend uitzicht op zee en de haven.

Voor een verblijf voor/na een cruise is dit hotel zeker aan te raden vanwege de ligging ongeveer naast de cruise terminal. Ook het vliegveld van Fort Lauderdale/Hollywood is binnen 10 minuten met de auto te bereiken. Al met al een erg prettig hotel met erg mooi aangelegde tuin met schitterend zwembad!

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner