Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Laat ik maar met het positieve beginnen: De kamers zijn ruim en de bedden liggen lekker. Maar dat is dan ook alles.
We hadden ruim van te voren om een stille kamer gevraagd, maar kregen een kamer waar iedereen van de etage langs moest, met de lawaaiige airco units voor het raam en naast de extreem lawaaiige lift. Het hotel ziet er afgetrapt uit, de lift is smerig. Het ontbijt is van zeer matige kwaliteit em moet worden gegeten van papieren bordjes en met slap plastic bestek. De koffie, of dat wat er voor door moet gaan, is niet te drinken.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

Goed bed, kamer is in orde, wel heel veel lawaai van de gang, en ook van buiten. De dame die om 6u ons uit check factuur onder de deur stak hoor ja van het begin van de gang. Nog voor we dan effectief zelf weg waren, werden we al van de WiFi gesmeten, wat toch wel nog handig is als je nog even naar huis wil bellen voor je vertrekt.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 december 2015

Dit Hotel is ideaal gelegen voor een bezoek aan de everglades of key west.
Het hotel oogt niet luxe.
Maar de kamers en bedden zijn ruim en schoon.
Het gratis ontbijt is correct.
Voor de prijs die je betaald,is het een goed hotel

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op doorreis naar de Keys, hadden we dit hotel geboekt! Wat een vertekend beeld geeft de website weer,...... nog nooit zo'n slechte ervaring gehad!!!! Onvriendelijk personeel, gangen smerig, kamer rook vochtig en schimmel op de muren! Plastic bestek bij het ontbijt, brood zo oud dat zou je je ergste vijand nog niet durven aanbieden!! Ontbijt een aanfluiting! Prijs/ kwaliteit stond niet in verhouding tot elkaar. Kinderen kregen uitslag v zwembad water,.......! Hadden we maar snel door gereden dan was onze deze ellende bespaart gebleven, jammer!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank C. S
Beoordeeld op 5 augustus 2015 via mobiele applicatie

Vanwege goed imago van holiday inn in Europa hier geboekt. Geen goede ervaring.
Hotel half in renovatie, schilders liepen door de gang. Het past niet bij grote keten om hotel open te laten tijdens renovatie.
Ontbijt dieptepunt: veel vet en zoet.
In de avond deed wifi het niet, vanwege overbelasting.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie