4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime kamers.
Ziet er allemaal keurig uit, al doen ze alles overkomen dat het super luxe is. Eenmaal op de kamer is het een standaard kamer, deze vakantie heb ik in hotels overnacht van mindere klasse, maar absoluut betere kamers.

Ook zijn veel zaken stuk, de ijsmachines op de verdieping, de espressomachines in het restaurant. Tijdens het ontbijt (a la carte) waren ook diverse ingrediënten op, waardoor we beperkt waren in de keuze.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
8 november 2017 beoordeeld

Wij waren hier voor een paar dagen in verband met een congres. Het resort is behoorlijk groot, het is een combinatie van het hotel en mensen die zelf een vakantiehuis/appartement hebben op dit park. In eerste instantie zaten wij behoorlijk afgelegen van het hotel zelf.. we zaten ergens in een combo hutje wat eigenlijk totaal niet voldeed aan onze verwachtingen, dit had te maken dat het hotel helaas overboekt was. Uiteindelijk is het ons (mede dankzij Brandon) toch gelukt om echt in het hotel te verblijven, dit was dan ook vele malen beter.

Amelia Island is trouwens heel mooi en leuk om doorheen te rijden. Je ziet daar een hele andere kant van Amerika.

Ik zou dit hotel zeker aanrader! Het heeft trouwens de allerbeste hotel bedden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig resort (net een klein dorp) met alles wat je kunt bedenken. Een taxi die je maar hoeft te bellen en jou binnen enkele minuten overal op het terrein naar toe brengt. Wij hadden een kamer in een villa met zelfs daar een apart zwembad (hotel zelf heeft ook een prachtig zwembad en toegang tot het strand). Eten bij Bob's grill is een echte aanrader. Een goed gevulde portemonnee is wel nodig dan maar zeker meer dan waard!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank L. E
14 oktober 2015 beoordeeld

Dit is echt een aanrader! Het hotel en het bijbehorende terein is prachtig aangelegd. Het bestaat uit een hoofdlocatie met daarnaast op het terein diverse huisjes. Het ontbreekt er werkelijk aan niets. Diverse restaurants, een spa, zwembaden, winkeltjes en het mooi strand... Op het terein kun je fietsen, met een golfcarretje de omgeving verkennen, golfen, kajakken etc. Hier hoef je je niet te vervelen. Het enige nadeel is dat alles vrij prijzig is (activiteiten, eten etc). Personeel is vriendelijk en met een beetje geluk krijg je een gratis upgrade van kamer.

Verbleef: september 2015
Manager_AIP, Manager van Omni Amelia Island Plantation Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2015

Wir bedanken uns für den Aufenthalt bei uns.

9 augustus 2015 beoordeeld

Fijn twee dagen relaxen, strand , zwembad en kamers perfect! Vriendelijk personeel. Restaurants erg prijzig maar wel lekker. Mooie golfbaan voor de golfliefhebbers.niet heel veel in de omgeving te beleven. Alle kamers hebben Zeezicht.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie