“Mooi familiehuis met heerlijk zwembad”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Wendy K
Oegstgeest, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Mooi familiehuis met heerlijk zwembad”
Beoordeeld op 24 januari 2016 voor een verblijf in oktober 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben afgelopen jaar in de herfstvakantie in Villa Kapla verbleven met z'n achten, in de leeftijd varierend van 5 tot 70. Omdat het weer wat tegenviel hebben we veel tijd in het huis doorgebracht en dit kon prima. Het huis is heerlijk ruim. In de keuken kan ook prima zelf worden gekookt. De kinderen hebben zich elke dag urenlang vermaakt in het zwembad, weer of geen weer! We hebben een dag gezeild op een schip van een Nederlandse dame en haar Turkse man. Heerlijk gegeten en gezwommem in mooie baaitjes. Natuurlijk hebben we een bezoek gebracht aan Efese . De heren hebben gegolfd en de dames geshopt. Kortom, een heerlijke vakantie.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 jan 2016
p.s. jullie zaten in Villa Topkapi... :-)
Martin v
Leiden, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“het was weer genieten!”
Beoordeeld op 24 mei 2015 voor een verblijf in mei 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

na 2 jaar weer terug en weer enorm genoten in nieuwe huis.
Nieuwe huis nog mooier en beter ingericht met wonderlijk uitzicht, wat een luxe weer!
de omgeving ontwikkeld zich zeer positief, goede infrastructuur, nu enorm aanbod nieuwe service gerichte restaurants. Deze keer gespeeld op waanzinnig mooi gelegen (10 minuten rijden) en uitdagende golfbaan, Heerlijk bezoek gebracht aan wijndorp en amazing natuurpark. We komen zeker weer terug.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren