9 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 159
travelup.comUS$ 157
Lol.travelUS$ 194
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Dit hotel was voor ons een onverwachte upgrade, en een heel aangename. Heel vriendelijk personeel. We hebben wel tijdje moeten wachten op onze kamers. Mooie kamers met zalige bedden. Wel jammer dat we geen terras hadden.
Mooie ligging en fijn zwembad.
Geweldig leuk meer aan het hoel, maar dit kan ook door de 4th of july geweest zijn.

Datum van verblijf: juli 2018
Sandra W, Guest Relations Manager van Plantation on Crystal River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Geachte gast,
Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om onze online enquête in te vullen, we stellen uw feedback zeer op prijs. Ons doel is om een ​​leuke gezinsvriendelijke omgeving te bieden met tal van voorzieningen en activiteiten voor gasten van alle leeftijden om te genieten in een ontspannen oude Florida-sfeer met alle zuidelijke charme waar dit gebied bekend om staat! We hopen je snel weer te zien.

The Plantation on Crystal River

Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een ervaring is dit! De heren Steve en Memphis hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijke ervaring te laten beleven en dat is gelukt. Eerst vaar je door een mooie omgeving naar waar de manatees vermoedelijk zwemmen. We hadden ontzettend veel geluk, want de zomer periode is niet de meest gunstige om manatees te zien. Onze begeleiders hebben er toch voor gezorgd dat we een aantal uur op ons gemak een moeder en jong hebben kunnen waarnemen. Heel bijzonder.

Datum van verblijf: augustus 2018
Sandra W, Guest Relations Manager van Plantation on Crystal River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Geachte gast,
Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om onze online enquête in te vullen, we waarderen uw feedback en hebben uw recensie gedeeld met zowel Captain Steve als Captain Memphis. We hopen dat je een aantal prachtige herinneringen hebt gemaakt! Ons doel is om een ​​leuke gezinsvriendelijke omgeving te bieden met tal van voorzieningen en activiteiten voor gasten van alle leeftijden om te genieten in een ontspannen oude Florida-sfeer met alle zuidelijke charme waar dit gebied bekend om staat. We hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi en ruim van opzet. Heeft wel wat onderhoud nodig. Restaurant vergane glorie. Tikibar is geweldig. Meiden doen het super. Bootje huren lekker kajakken en zwemmen met manatees. Prachtige natuur. Zeker een aanrader voor een paar dagen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Sandra W, Guest Relations Manager van Plantation on Crystal River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Wij verbleven 1 nacht in Plantation on Crystal River tijdens onze rondreis. Het hotel ziet er prachtig uit als je aan komt rijden via de oprit. Er was meer dan voldoende parkeergelegenheid. De kamer was ruim en schoon, maar wel een beetje ouderwets ingericht en met uitzicht op de parkeerplaats. Ook was het er vochtig, waarvoor naast de airco ook een apparaat in de kamer aanwezig was. Het zwembad is mooi gelegen met uitzicht op de rivier, er is ook een kleine spa aanwezig. Handdoeken gaan via een automaat. Er is ook een poolbar en tijdens ons verblijf waren er genoeg ligbedden aanwezig. Wij hebben geen gebruik van de restaurants van het hotel, dus kunnen daar geen oordeel over geven. We hebben een goed verblijf gehad in dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Sandra W, Guest Relations Manager van Plantation on Crystal River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prima locatie. Aan het water waar je mee kan met een boot om te zwemmen met Mantee’s (wel op tijd reserveren). Tegenover het hotel ligt een mooie 27 holes golfbaan. De kamers zijn ruim, maar hebben wel een renovatie nodig. Eigenlijk het hele hotel.
Alles is een beetje versleten.

Datum van verblijf: juli 2018
Sandra W, Guest Relations Manager van Plantation on Crystal River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Geachte gast,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze online enquête in te vullen, we stellen je feedback op prijs. We zijn begonnen met verschillende renovatieprojecten in het hele resort, te beginnen met de kamers op de begane grond met patio's, de nieuwe houten vloeren, het prachtige nieuwe zitgedeelte buiten voor de West 82 Grill, het leuke nieuwe sportbarthema voor de 19th Hole Pro-bar. installeerde nieuwe RFI-deursloten op al onze kamers, evenals een handige nieuwe handdoekautomaat op het zwembadterras. Plus er zijn nog veel meer fantastische plannen die nog in petto zijn voor ons geliefde resort! Ik deel de informatie die u hebt verstrekt met ons ontwerpteam, bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit u superieure service en accommodaties te bieden!