“Lekker eten tussen de locals”
Beoordeling van Crackers Bar & Grill

Crackers Bar & Grill
Geclassificeerd als nr. 14 van 109 Restaurants in Crystal River
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
5 januari 2018 beoordeeld

Crackers ligt aan de baai en heeft een prachtig terras. Als het kouder is kan je binnen eten. Heerlijk verse vis, en ook magere burgers. Een aanrader is de vis combo.

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten. Het interieur binnen ziet er sfeerloos uit, maar buiten op het terras heb je een mooi uitzicht over de baai en heerst er een gezellige sfeer. Het eten was goed en smaakvol. Vis was vers, de loaded potato een aanrader en ook de frietjes waren top. Bediening heel vriendelijk en vlot. Hierna nog gebleven voor een paar cocktails, deze waren helaas erg zoet. Al met al gewoon een prima simpel restaurant waar ook veel locals komen.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet bijzonder maar wel goed. Ik had garnalen met friet en salade vooraf meer was het niet. Mijn vriend een grote steak met friet en ook salade vooraf. Het restaurant is één ruimte met een bar in het midden dus gehorig wij vonden dit niet storend maar je moet niet naar dit restaurant gaan als je voor de rust komt. Bediening was goed.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje om naar toe te gaan.
Eten is niet duur, bediening opzich goed maar had wat vriendelijker gemogen.
Live muziek, wel wat wachttijd om buiten te zitten maar dit kun je opvangen door binnen aan de bar te zitten met een voorafje.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke gelegenheid om wat te drinken en/of eten.super gezellig personeel en wat een ligging. Je kijkt uit over het water. Ook is het eten hier goed. Je kunt hier aligator eten!

Reizigers die Crackers Bar & Grill bekeken, bekeken ook

In Crackers Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!