“een hoogtepunt in een prachtige reis!”

A Crystal River Kayak Company
Geclassificeerd als nr. 13 van 59 Boottochten en watersporten in Crystal River
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
8 oktober 2018 beoordeeld

Wat een mooie ervaring. We hebben hier een kayak en een kano gehuurd met z'n vijfjes. In korte tijd waren we bij de 3 Sisters Spring. Zoooo mooi. Heel helder water. Als 'heaven' bestaat, dan zijn we er geweest. We waren buiten het manatee seizoen, maar op de terugweg zwom er eentje onder ons door. Ook andere natuurpracht onderweg. PRACHTIG!

Datum van activiteit: juli 2018
LadyWren2, Owner van A Crystal River Kayak Company, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

We zijn zo blij dat je een stukje hemel vond in Crystal River. Bedankt voor de geweldige beoordeling.

20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan de zeekoeien mag niet ontbreken! Reserveren vooraf is een tip, het kan er nogal druk zijn. Het uitzicht op het water is prachtig en het water is redelijk helder zodat je de zeekoeien goed kan zien. Na 3 uur vonden wij het welletjes maar nog lang niet alles gezien.

Datum van activiteit: februari 2016
27 mei 2015 beoordeeld

Een prachtig gebied om doorheen te kayakken. The Three sisters spring heeft werkelijk prachtig helder water.
Iets verder op het meer hebben wij in een inham Manatees gespot. Eigenlijk zijn we te laat in het seizoen; de meeste Manatee's waren al weer vertrokken, we hadden dus geluk!

Datum van activiteit: mei 2015
21 september 2013 beoordeeld

Omdat we op internet de three sister springs gezien hadden en daar graag naartoe wilden, zijn we op de bonnefooi naar crystal river gereden (vanuit tampa) hier overnacht en de volgende dag op zoek gegaan naar "a crystal river kayak company" tripadvisor gaf aan dat ze aan een weg achter de 19 zaten, maar na even gebeld te hebben legde ze uit dat ze aan de 19 zitten. Eigenlijk best goed te bereiken dus!
Na een korte uitleg en verhaal over de springs, lagen achter het kantoor de kayaks al klaar. We konden instappen en na een kort stukje peddelen, waren we bij de springs. Wat een prachtige plek!! Buiten de springs nog 2 manatees gezien en nog even lekker rond gepeddeld en gezwommen. Daarna weer terug en binnen korte tijd een prachtige ervaring rijker! Geweldige plek om te water te gaan om snel bij de springs te komen en goede uitleg.

Datum van activiteit: september 2013
Bekijk meer beoordelingen
3 september 2013 beoordeeld

Een bezoek aan Crystal River is niet compleet zonder tocht naar 3 sisters. Een betoverende plek. Onderweg hebben we 4 manatees gezien.

Datum van activiteit: augustus 2013

Reizigers die A Crystal River Kayak Company bekeken, bekeken ook

In A Crystal River Kayak Company geweest? Deel je ervaringen!