Beoordeeld op 9 augustus 2017

Heerlijk hotel aan het strand en bij pier 60, bij ons ging er wel wat mis met de boeking van de kamer maar dat is heel netjes opgelost. Kamers netjes en schoon, mooi zwembad met bar, veel ligbedden en stoelen. Ontbijt buffet erg uitgebreid en goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Ann F, Public Relations Manager van Hilton Clearwater Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

Such a pleasure having you as our guest Marina. And your input is great appreciated. We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met goede service en lekker eten op een fantastische lokatie! Het hotel is onlangs geheel gerenoveerd en ziet er fantastisch uit.
Alles klopt in dit hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het heeft een mooi strand, 2 zwembaden en verschillende goede restaurants.
Een klein nadeel; we sliepen met 4 personen op 1 kamer en de bedden waren wat aan de kleine kant.

Datum van verblijf: augustus 2017
Ann F, Public Relations Manager van Hilton Clearwater Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Thank you so much for your feedback. A pleasure having you as our guests. Hope to see you again soon.

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met ons gezin verbleven wij twee nachten in dit fantastische hotel. Goed bedden , beetje klein maar comfortabel. Zeer vriendelijk personeel. Gym is goed. Zwembad is erg goed. Kortom wij hebben het naar onze zin gehad. Aanrader dus.

Mocht de directie van het hotel deze recensie lezen. Klein verbeterpunt: het armbandje is niet echt comfortabel.

Datum van verblijf: augustus 2017

We will certainly make a note of all of your detailed feedback. Thank you!! Your 5 star review is greatly appreciate. Look forward to your next visit.

Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen aan het strand vlakbij Pier 60. Gezellig hotel met een heerlijke strandbar, Tommy's Tiki. Ontbijt deden wij aan de overkant bij Dunkin Donuts, lekker en dichtbij.
Kamers waren mooi en modern. Ruime badkamer en een goede kleine koelkast.

Datum van verblijf: augustus 2016
Ann F, Guest Relations Manager van Hilton Clearwater Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Dank u voor uw 5-sterren beoordeling Ivo u! We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Beoordeeld op 4 juni 2016

De locatie van dit hotel is zo goed dat de rest eigenlijk er niet meer toe doet. Echt aan het strand, dus geen weg ertussen. Naast de pier en een leuk toeristisch straat achter het hotel met winkeltjes en restaurants.

De kamers zijn wat gedateerd maar wel comfortabel en schoon.Voor Europese begrippen zijn ze ook ruim. Het restaurant van het hotel is goed. De bar annex koffietent in het hotel schenkt Starbucks. Je hebt ook de mogelijkheid om bij het zwembad te eten en er is een bar op het strand.

Voor de kinderen is er een animatieteam die de hele dag door activiteiten organiseert. Ook zijn er allemaal speeltjes waarmee de kinderen op het strand kunnen spelen. Verder kan je ook een bedje op het strand gebruiken.

Er zijn twee zwembaden met genoeg bedjes en zitjes.

Prijzen zijn aan de stevige kant maar het is het allemaal wel waard.

Kamertip: Probeer een kamer te krijgen aan de pier kant van het hotel
Datum van verblijf: december 2015