Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanwege ziekte van onze zoon, konden we niet naar clearwater Sandpearl afreizen. We moesten in Orlando blijven. Op dezelfde dag twee nachten overnachting geannuleerd en de borg werd niet ingehouden, ondanks onze last minute annulering. Zeer klantvriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Jordan S, Front Office Manager van Sandpearl Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dear Guest,

I hope your son is feeling better and thank you for mentioning our friendly customer service. We would love for you to stay with us in the future.

All the Best,

Jordan Shears
Front Office Manager

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Sandpearl resort is een prachtig resort , gelegen aan de golf van Mexico . Personeel is erg vriendelijk. Mooi zwembad met gratis badhanddoeken . WiFi gratis in en om het resort . Genoeg ligbedden. Op het strand zijn de ligbedden gratis . Alleen moet je voor je parasol betalen , een bedrag van 27,50 dollar per dag. Wel aan de prijs vind ik dat. Je kunt ontbijten en dineren in het hotel. Dat hebben wij gedaan . Wel aan de dure kant. Wij gingen s’morgens ontbijten naast het hotel. Clearsky! Perfect ! En later s’ avonds ook eten . Dan is reserveren wenselijk . Als je buiten wilt zitten .
Wat ook erg aardig is dat de housekeeping langs kwam, of je nog wat nodig had. B v schone handdoeken. Je kunt er zoveel flesjes water krijgen als je wilt. Gratis ! Je loopt uit je hotel het centrum in van clearwater, wel gezellig . Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Echt absoluut geweldig, zoals hoort voor dit geld. Tot in de puntjes verzorgd en alles kan worden geregeld. Mooie kamers prima balkon en doache/bad. Bar op het strand geweldig voor sunset lekker eten prima prijzen.

Datum van verblijf: april 2018
Scott S, Assistant Front Office Manager van Sandpearl Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Dear Albertino F

Thank you so much for taking the time to leave us such a great review. We are so glad that you had such an amazing time with us here at the Sandpearl and we hope to welcome you back soon!

Kind Regards

Scott Simpson
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 17 november 2016

Prachtige kamers alleen het eten is apart en vrij duur. Een mooie opsteker is dat pal naast het hotel een geweldig goed restaurant ligt, waar je voor ontbijt, lunch en diner terecht kunt. Zeer goed eten gedurende gehele dag. Leuke bediening en je kunt zowel binnen als buiten eten. Waren daar in de maand mei en hadden een gemiddelde temperatuur van 35 graden, dus het was buiten op het terras goed vertoeven. 's Avonds was buiten iedere avond live muziek.

Kamertip: achterzijde (zeezijde) is meest rustige
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel op een toplocatie direct aan het strand. Maar er zijn ook nog een paar minpuntjes.....
Allereerst is dit een hotel waar handoekje leggen bij het zwembad veel voorkomt. Op onze eerste dag zag ik 4 vrije bedjes, dus dacht geen probleem. Deze bedjes stonden dus voor het toilet en de container verzamelplaats. Steeds een hele vieze lucht. De tweede dag ging ik om half 8 sporten in het fitness centrum en gelijk, net als vele anderen maar even een handdoek geplaatst, met het idee dan hebben we een mooi plekje. Kom je aan bij het zwembad, ligt er iemand anders. Ja, allemaal dezelfde handdoeken dus dat werd een lastige discussie. Uiteindelijk maar 2 bedjes bij de betreffende dame gelaten, maar de sfeer tussen mij en de buurvrouw was zeg maar niet meer zo gezellig. Op de eerste dag zag ik mensen van het hotel nog wel kaarten neerleggen met een tijd er op wanneer ze de kaart hadden neergelegd, maar daar werd vervolgens niks meer mee gedaan. Deze punten zijn misschien wel de rede van 4 in plaats van 5 sterren

Datum van verblijf: juli 2016
Marcel S, Front Office Manager van Sandpearl Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you for you valuable time in completing a review. You comments are appreciated as we take all guests feed back seriously. Thank you for your overall high rating of the resort and are eager to serve you again.

Yours in hospitality,

Marcel S.