Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Echt absoluut geweldig, zoals hoort voor dit geld. Tot in de puntjes verzorgd en alles kan worden geregeld. Mooie kamers prima balkon en doache/bad. Bar op het strand geweldig voor sunset lekker eten prima prijzen.

Datum van verblijf: april 2018
Scott S, Assistant Front Office Manager van Sandpearl Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Dear Albertino F

Thank you so much for taking the time to leave us such a great review. We are so glad that you had such an amazing time with us here at the Sandpearl and we hope to welcome you back soon!

Kind Regards

Scott Simpson
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 17 november 2016

Prachtige kamers alleen het eten is apart en vrij duur. Een mooie opsteker is dat pal naast het hotel een geweldig goed restaurant ligt, waar je voor ontbijt, lunch en diner terecht kunt. Zeer goed eten gedurende gehele dag. Leuke bediening en je kunt zowel binnen als buiten eten. Waren daar in de maand mei en hadden een gemiddelde temperatuur van 35 graden, dus het was buiten op het terras goed vertoeven. 's Avonds was buiten iedere avond live muziek.

Kamertip: achterzijde (zeezijde) is meest rustige
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel op een toplocatie direct aan het strand. Maar er zijn ook nog een paar minpuntjes.....
Allereerst is dit een hotel waar handoekje leggen bij het zwembad veel voorkomt. Op onze eerste dag zag ik 4 vrije bedjes, dus dacht geen probleem. Deze bedjes stonden dus voor het toilet en de container verzamelplaats. Steeds een hele vieze lucht. De tweede dag ging ik om half 8 sporten in het fitness centrum en gelijk, net als vele anderen maar even een handdoek geplaatst, met het idee dan hebben we een mooi plekje. Kom je aan bij het zwembad, ligt er iemand anders. Ja, allemaal dezelfde handdoeken dus dat werd een lastige discussie. Uiteindelijk maar 2 bedjes bij de betreffende dame gelaten, maar de sfeer tussen mij en de buurvrouw was zeg maar niet meer zo gezellig. Op de eerste dag zag ik mensen van het hotel nog wel kaarten neerleggen met een tijd er op wanneer ze de kaart hadden neergelegd, maar daar werd vervolgens niks meer mee gedaan. Deze punten zijn misschien wel de rede van 4 in plaats van 5 sterren

Datum van verblijf: juli 2016
Marcel S, Front Office Manager van Sandpearl Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you for you valuable time in completing a review. You comments are appreciated as we take all guests feed back seriously. Thank you for your overall high rating of the resort and are eager to serve you again.

Yours in hospitality,

Marcel S.

Beoordeeld op 29 januari 2016

het hotel is uitstekend in alles voor een betaalbare prijs. Het ligt op een prachtige locatie aan het strand, met zwembad en strandstoelen op het strand. Het ontbijt is van zeer hoge kwaliteit, alsook de andere gerechten van het restaurant.
De kamers zijn mooi ruim. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 24 mei 2015

Geen twijfel over dit hotel. Alles was dik in orde. Complex is erg mooi aangelegd. Strand is ontzettend mooi.
Zou er weer naar toe gaan.
Volgens de locals die wij gesproken hebben, is dit het beste hotel in Clearwater Beach.

Datum van verblijf: mei 2015