“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 46 van 755 Restaurants in Clearwater
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Afhalen
10 oktober 2016 beoordeeld

Een samensmelting van een restaurant en sportsbar. Goede sfeer en heerlijk gegeten. Bediening was erg netjes en super vriendelijk

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Zowel de vis als de burgers zijn heerlijk. Prima bediening.
Prijskwaliteit is goed.

15 oktober 2015 beoordeeld

Wij gaan naar Cooters voor de crab legs! Onbeperkt en super lekker! We moesten er even handigheid in krijgen de eerste keer, maar eenmaal door hoe je de poten moest kraken, gingen we als een speer. De tweede keer dat we er gingen eten, hadden we ook een voorgerecht besteld (soep), maar dat was echt te veel. Bij de crab legs krijg je ook nog friet en coleslaw. Vriendelijke bediening, leuk terras, zeer goede sfeer, vooral ook bij (sport)evenementen.

14 augustus 2015 beoordeeld

Je moet weten dat je hier lekker kunt eten. Niet direct aan de boulevard, maar wel de moeite waard om hier te eten. De ontvangst was minder, de serveerster was erg aardig en deed haar best. We zijn qua service beter gewend de afgelopen dagen. Het eten maakte het zeker goed!!

8 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en de voorgerechten waren behoorlijk groot. Wij waren wat later dus de onbeperkte crab legs werden beperkt tot de openingstijden van de keuken, voor binnenkomst werd dit duidelijk vermeld. De grouper die ik heb gehad was echt heel lekker! Aanrader dus.

In Cooters Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!