24 mei 2018 beoordeeld

Locatie was perfect.
(Zo goed als) aan het strand, alleen de straat oversteken.
Parkeergarage ( 4 etages) onder het hotel, de lobby was op de 5e verdieping.
Mooie hoekkamer op de 10e verdieping.
Gratis ontbijt (niet veel keus, maar genoeg)
Gedeelte van het kleine zwembad was afgezet i.v.m. verzakking.
Bar op de 10e verdieping met prachtig uitzicht op zee en pier.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
nataliebelleair, Public Relations Manager van Pier House 60 Clearwater Beach Marina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Thank you for staying with us!!!

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie grote schone kamer met een prachtig uitzicht op de pier en het strand. Super dicht bij het strand en veel activiteiten te doen vooral op het water. Ontbijt was niet zo goed, maar rest super. Mooie rooftop bar op de 10de etage met super mooie zonsondergang.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
15 oktober 2015 beoordeeld

De locatie is echt geweldig. Dicht bij het strand, de boottochten, restaurantjes en de pier. Fantastisch uitzicht op de 10e etage waar ook een leuke bar is waar je goede cocktails kunt krijgen en waar je een gratis punch krijgt als de zon ondergaat. Erg leuk. Hopelijk wordt het uitzicht niet geblokkeerd door het nieuwe hotel dat er pal tegenover gebouwd wordt... wij zaten aan de andere kant, met uitzicht op de haven en dat was erg mooi. De kamer was brandschoon, evenals het hotel zelf. Alles werkte super, de airco, douche, toilet.. dat hebben we vaak anders meegemaakt. Ook de toiletartikelen werden iedere dag aangevuld. Een koelkast en magnetron op de kamer, helemaal fantastisch. De badkamer was erg groot en ruim, heerlijk. Bedden waren voor ons super goed. Vriendelijk geholpen elke keer door receptie personeel. Helemaal een dikke plus vonden wij de strand handdoeken die je bij de receptie gratis kunt lenen. Ideaal! Alleen het ontbijt (was inclusief) vonden wij mager voor een hotel van dit niveau (waar waren de wafels b.v. of eieren?) en ook het parkeergeld vonden we aan de hoge kant. Voor een behoorlijke kamerprijs per nacht vinden wij dat er in ieder geval 1 auto voor mag parkeren, maar hier kwam dus nog een bedrag bovenop. Daar waren ze overigens wel duidelijk in hoor, dus we wisten het van te voren, maar toch ;) Nogmaals; de locatie was echt he-le-maal super en we komen hier graag nog een keer terug!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld

Super hotel, met een geweldige bar op de 10de verdieping, hier hadden wij ook onze kamer, super uitzicht (nog wel).
helaas gaan ze voor het hotel nog een hotel bouwen van 14 verdiepingen, weg uitzicht van het strand.

Verbleef: augustus 2015
23 juni 2015 beoordeeld

Voor deze vakantie hadden wij eerst het Hilton geboekt. Maar door slechte recensies gekeken naar een ander hotel. Via Tripadvisor kwamen we bij dit hotel. Absoluut geen spijt van gehad dat we hebben om geboekt.

Het hotel staat op een fraaie plek in Clearwater Beach. Onder het hotel is een parkeergarage voor alleen hotelgasten. $15 per dag en zeker van een parkeerplaats. Je krijgt bij het inchecken een A4-tjes met wat tekst erop en deze even op je dashboard leggen. Het inchecken ging vlot met weinig woorden.

We hadden een kamer geboekt met baai zicht en kregen kamer 808. Een zeer ruime en absoluut schone kamer. Een ruim balkon met mooi uitzicht over de baai.

Het hotel biedt standaard gratis WIFI en ontbijt. Wifi werkt redelijk. Niet altijd even vlot. Daar kunnen ze nog wel aan werken.

Het ontbijt is prima. Maar verwacht geen luxe. Plastic boorden en bekertjes. Maar voor een 3 stereen hotel prima voor elkaar. Brood, bagels, fruit, yoghurt, vruchtensap, koffie en thee. Wat wil je eigenlijk nog meer.

Hotel heeft een leuk dakterras met bar met een waanzinnig mooi uitzicht over Clearwater Beach en natuurlijk de sunset!

In de kamer in een kluis, gratis, aanwezig en de schoonmaak van de kamers is echt super. De schoonmakers doen echt hun best om de kamer helemaal spik en span te maken.

Het hotel staat aan een redelijk drukke doorgaande weg in Clearwater. Maar ineen kamer aan de achterzijde heb je daar totaal geen last van.

Het strand is dus echt op steenworp afstand. Straat oversteken en je bent er.
In de buurt veel winkeltjes en eetgelegenheden. (lekker gegeten bij Crabby Bill's vlak bij het hotel) Het hotel staat naast de haven en daardoor vanaf je balkon een mooi uitzicht en ook leuk de bootjes te zien varen.

Tot op heden hebben de kamers aan de voorzijde van het hotel nog fraai zee zicht maar dit zal in een rap tempo gaan veranderen. En dat is echt zonde voor dit hotel. Er wordt namelijk een nieuw pand gebouwd. Het uitzicht zal dus over enige tijd aan die zijde deels zee zicht of helemaal geen zichtzicht meer zijn.
Omdat wij aan de achterzijde verbleven hadden wij ook geen last van de bouw werkzaamheden.

Het zwembad is klein. Wel redelijk wat ligbedjes en gratis handdoeken bij de receptie te verkrijgen. Al moet je daar wel een voor ondertekenen dat je deze mee hebt. En bij inlevering wordt dit weer genoteerd.
Bij het zwembad staat een frisdrank automaat en zijn toiletten aanwezig. Verder geen voorzieningen.

Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad.

Verblijf: juni 2015
Kamer: 808

Kamertip: Boek een kamer aan de achterzijde. Heerlijk rustig en een mooi uitzicht over de baai
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner