Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.730)
Beoordelingen filteren
1.730 resultaten
Waardering van reizigers
1.121
401
129
46
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.121
401
129
46
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.730 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juli 2017

Geniet van deze mooie locatie, aan de haven, dolfijnen in de baai! Schitterend! Kamers zijn ruim en TOP bedden, heerlijk stevig bed, veel kussens, alle gemakken voorzien, balkon met fan en hor , geen ongedierte!

Elke dag krant, vriendelijke mensen,
We gaan zeker weer in 2018!

Verbleef: april 2017
Bedank John M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SE_CapeCoral, Director of Operations van The Westin Cape Coral Resort At Marina Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017
Google-vertaling

Dear John M,

Thank you for taking time to provide us with feedback from your recent stay at The Westin Cape Coral Resort at Marina Village. I am so excited you were able to enjoy a bit of Florida’s wildlife. The dolphins will be awaiting your return.

Be Well,

Steve Sanabria
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juni 2016 via mobiele applicatie

De receptie met mooie fontein en uitzicht op water is prachtig. Het hotel is schoon, verzorgt en wij verbleven in een appartement met 1 slaapkamer op de 10e verdieping.

Het uitzicht vanaf het balkon is adembenemend en wakker worden bij zonsopgang een cadeautje. Het appartement is prachtig, interieur is schoon en nieuw. Oppervlakte prima, voorzien van droger en wasmachine. Jammer dat we geen bad hadden, alleen een douche. Maar ok...
Het team was erg behulpzaam, en ook een free upgrade deden ze hun best voor (helaas zonder succes)

Echter, voor een hotel met deze allure en in relatie tot de prijzen zijn er zeker een paar kanttekeningen te maken:
1. De resort-fee per nacht, volgens medewerker is dit voor internet, parkeren, zwembad, etc. Echter, ik zie dit meer als een hotel dan een resort. Waarom?
2. De omvang van het zwembad is geschikt voor slechts 50 mensen, terwijl aantal kamers voor minimaal 500 is. Kortom, te klein! Gasten gaan daardoor bedjes reserveren, etc.
3. Een 2e zwembad is aanwezig, maar hiervoor heb je een fiets of ander vervoer nodig. En bij dit zwembad zijn geen faciliteiten zoals hotelbar, handdoekenservice e.d.
4. Ontbijten in het restaurant is prijzig voor een gezin bij ca USD 20 p.p.p.d. Uiteraard heb je faciliteiten in je appartement en ben je aangewezen op een supermarkt waarvoor je een auto nodig heb
5. Bij inchecken was het niet duidelijk of er nu wel/niet een " mini-supermarkt" service was voor kleine boodschappen. Ik heb het in ieder geval niet gevonden op de boulevard tijdens 7 dagen dat we verbleven
6. Tijdens bezoek aan 1 van de restaurants voor lunch was de service en bediening zo slecht dat ik geen fooi heb gegeven. Wachttijden waren veel te lang, en portie van de maaltijd veel te klein in verhouding tot prijs. Het is dan ook met een reden dat het restaurant op de boulevard "Pinchers" heel druk is! Hier krijg je waarde voor je geld!

Enfin, de kamers zijn prachtig, lokatie is mooi, medewerkers van Housekeeping en front office top. Alleen restaurants en zwembad faciliteiten beneden de maat voor een hotel van deze klasse.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
1  Bedank Patsaf123
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SE_CapeCoral, General Manager van The Westin Cape Coral Resort At Marina Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016
Google-vertaling

Dear Patsaf123,

Thank you for visiting The Westin Cape Coral Resort at Marina Village. I am happy to hear you enjoyed our luxury suite accommodations and service.

However, it is unfortunate that you experienced dissatisfaction in other aspects of your stay. I appreciate your feedback regarding our facilities. As a team, we are focused on taking care of our guests and providing them a positive memorable stay and your comments are an important resource for us to review and use to make future enhancements.

I am also very sorry for the misunderstanding regarding our resort fee. Our resort fee does include many other amenities such as High Speed Internet Access in Guest Rooms, Wi-Fi in Lobby, Daily Newspaper, Local and Toll-free Telephone Calls, 24-hour WestinWORKOUT® Fitness Studio, 24-hour Business Center, Tennis Courts, Horseshoe pits, bocce ball, Bike Rentals, Covered Self-Parking, Access to two Laguna-styled pools and one Lap pool (plus pool towels), etc.

Please come back and visit us again soon.

Be Well,
Eric Ashton
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke accommodatie mooie complete Condo, suite met slaapkamer,keuken, wasdroogcobi, inloopkast alles heerlijk luxe uitgevoerd.
Kingsize bed met zeer fijn matras, stille airco, en ook nog gezellig ingericht.
Elke dag word de Starbucks koffie en ook de toilet artikelen aangevuld een keer per dag komt de schoonmaak langs.
Al met al een Condo met hotel faciliteiten.
Ik probeer hier elk jaar wel terug te komen en dat lukt me bijna.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Bedank Adrianus v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2014

Heerlijk comfortabel en luxe appartement. We hadden het appartement met 2 slaapkamers. Goede complete keuken, wasmachine en een heerlijk balkon met prachtig uitzicht. Aircondition werkte heel erg goed en was stil. Enige nadeel is dat je echt een auto nodig hebt om ergens te komen, maar dat is eigenlijk altijd zo in de US.

Kamertip: De kamers zijn echt heel erg ruim en geluiddicht. Maakt echt niet uit als je boven de bar zit, hoor je niets van.
  • Verbleef: januari 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank SasJ109
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SE_CapeCoral, General Manager van The Westin Cape Coral Resort At Marina Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2014
Google-vertaling

Dear Sasj109,

I am delighted to hear how much you enjoyed your recent stay with us. I am pleased our spacious suites that feature a fully appointed kitchen, private screened-in balcony, and all the additional amenities were enjoyable. I hope to have the opportunity to welcome you back to our resort in the future.

Be Well, Eric Ashton General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2013

Geweldig uitzicht over de baai. Wij zaten op de 10e verdieping en zagen de dolfijnen meerdere keren in de baai voorbij zwemmen. Prachtig appartement met twee slaapkamers met fantastische bedden (heavenly beds) Vooral de masterbedroom met walking closet die uitkomt op de badkamer geeft je op en top een gevoel van luxe. Aardig personeel, met name in de bar.

  • Verbleef: december 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank AmstelveenRoda
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken