“Super fijne woning”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

38 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Super fijne woning”
Beoordeeld op 12 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

De foto's en beschrijving komen goed overeen met de werkelijkheid. Toen we binnenkwamen, zagen we zelfs hoe groot het huis echt was. Alles was heel en schoon.

In de grote badkamer was een enorm bubbelbad, wat de kinderen geweldig vonden. Ook vonden ze het zwembad fantastisch. Vooral met de enorme orka om mee te spelen.

Alles wat we nodig hadden was beschikbaar, waaronder een zeer goede en snelle wasmachine en droger. Zeer mooie keuken met veel apparatuur.

Op loopafstand zit tevens een prima supermarkt.

We waren zeer tevreden.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren