23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader !
Mooie nette kamers met alle comfort
Super locatie voor fietsers en wandelaars
Charmante gastvrouw.
Heerlijk ontbijt
Zeker restaurant eens proberen !
Ik ben overtuigd van deze accommodatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles in dit hotel is in 1 woord " geweldig!" De kamer is super mooi en heel netjes, super badkamer met heerlijke douchen. Hele lieve gastvrouw, al het andere personeel ook heel vriendelijk. Restaurant is echt superrr, daar moet je echt geweest zijn. Heerlijk en super verzorgd, we zijn enorm verwend. Dit hotel is een echte aanrader!!!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol verblijf in een rustige omgeving. Ideaal om van hieruit naar Concert at Sea te fietsen. Vriendelijk personeel en Ingrid (eigenaresse) is een top gastvrouw. Ruime sfeervolle kamers, goede bedden en van alle gemakken voorzien.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen op super locatie waar je zeker tot rust komt! Kamers waren heel mooi afgewerkt, met koelkast en klein keukentje. Enig minpuntje is wel dat er geen kabeltelevisie is( enkel duitstalige zenders waar ik toch denk doordat je in Nederland bent dat er ook Nederlandstalige zenders mogen zijn).
Misschien ook nog e espressomachine op de kamer, is altijd leuk om s'morgens al een koffie op de kamer te kunnen drinken!!
In dit hotel is het een must om het restaurant te bezoeken waar je lekker gastronomisch kan eten met dagverse producten, ook de wijnen waren top!
We hebben ons laten verrassen door de chef met een vijfgangenmenu en het was super!! Genieten is het woord!
Dikke duim voor de chefkok.
Het ontbijt is lekker maar toch mis je dat extraatje zoals een boterkoek of eitje met spek.
Verder is dit hotel een mooie uitvalsbasis om overal naartoe te gaan. En om wandelingen of fietstochten te doen.
Doordat het weer iets minder was hebben wij alles met de auto gedaan.
Renesse,Middelburg en Vlissingen zijn zeker het bezoeken waard. Vooral die eerste waar je lange strandwandelingen kunt doen.
Verder nog een bedankwoor voor de gastvrouw voor de gastvriendelijkheid!
En mijn vrouw voor de verrassing, het was super.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
5 mei 2017 beoordeeld

Wij waren hier om wat te vieren en dat is volkomen gelukt. Een vriendelijke en persoonlijke ontvangst in een werkelijk prachtig kleinschalig hotel. De materialen en kleuren stralen rust en warmte uit. De kamer en badkamer zijn groot maar ook alle overige ruimtes zijn mooi en ruim. Het diner in het restaurant was zeer verrassend. Wat een kwaliteit !!! Er wordt gebruik gemaakt van de producten uit het seizoen. De kok vindt het vooral leuk je te verassen. En daar hebben we goed aan gedaan. Het zeer goed te betalen viergangen menu was heerlijk en voldoende. De wijnen die geschonken worden sluiten aan bij de gerechten en zijn met zorg uitgekozen.
Ook het ontbijt was zeer goed. Een eitje wordt gebakken zoals je het wenst en alle producten zijn vers. . Kortom dit hotel én restaurant komen op ons retour lijstje.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner