18 mei 2018 beoordeeld

Het hotel ligt prachtig in de omgeving. Kamers vonden we ruim genoeg, ook berg ruimte voldoende. Mijn vrouw had problemen met de verlichting in de badkamer (deed het in eerste instantie niet, na reparatie knalde later de stoppen door, toen licht in spiegel - toch al niet de moeite - maar niet verder na laten kijken). Van Wellness geen gebruik gemaakt (was veel te mooi weer dus wandelen en fietsen) zag er keurig uit.
Toch min puntjes: een a-la carte mogelijkheid (naar men vertelde begon de nieuwe chef-kok de dag voor ons vertrek). Maar het verassingsmenu was zeker ook prima. Ontbijt kennen we uitgebreider dan hier maar adequaat. Ontbijtzaal is in op de beneden verdieping, je moet er van houden, wij vonden het erg ongezellig en koud.

Kamertip: Kamers boven (nummers 200) hebben schuin dakraam, veel loze ruimte. Verdrieping lager een loggia aan de kamers
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
29 april 2018 beoordeeld

namens mijn echtgenote: een heerlijke verwendag in het wellnescenter behorend bij dit hotel. Zie de Website voor de mogelijkheden. uitstekende service, maximale aandacht en zeer goede producten ondersteunden dit dagje uit. Maximale aandacht voor ontspanning en verzorging.

Verbleef: april 2018
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft veel potentieel dat niet gebruikt wordt. Je vraagt jezelf af hoe ze dit draaiend kunne houden. Groot verwarmd binnenzwembad, veel personeel (maar zijn er precies niet altijd met hun gedachten bij).
Wat zou beter kunnen?
Ten eerste de ontbijtzaal is super ongezellig in de kelderverdieping. Het ontbijt was echt niet om over naar huis te schrijven.
Er is een groot terras met zeteltjes, maar dat moet je zelf ontdekken wanten rondleiding of info krijg je niet, net als een kussentje voor in de zeteltjes.
De kamer was netjes, maar het licht in de badkamer is zeer karig.
Het is nu eind april, maar op de terrassen liggen nog hopen herfstbladeren.
Het restaurant was gewoon, meer niet.
Het beste aan het hotel is de locatie die een goede uitvalsbasis is voor wandelingen, fietstochten en een uitvalsbasis naar Giethoorn.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden via een bongobon deze locatie gekozen om met 2 effe de rust op te zoeken. Is bij deze goed gelukt. Rustige ligging, toppersoneel en eten om duimen en vingers van af te likken. Een enorme aanrader. Ons mogen ze snel terug verwachten

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 februari 2018 beoordeeld

Aardig hotel.Een beetje afgelegen maar met een nette grote kamer en een aardige bar. Ontbijt is OK maar het restaurant is een typisch hotel-restaurant. OK, maar een beperkte kaart en weinig keus van wijn.
Was leek voor een keer. Ik denk dat in de zomer met het terras open het wel in leuke omgeving ligt om fietstochten te maken. Het hotel biedt wellness aan maar de Sauna is alleen s'avond open!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner