“Matige kwaliteit en slome bediening”

Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn
Reserveer een tafel
wo 28-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in De Bult
Beschrijving: Nabij Giethoorn, het Venetië van het Noorden, bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn. In het à la carte restaurant van het hotel kunt u terecht voor een heerlijke lunch, gezellige High Tea of een voortreffelijk diner. Laat u in een sfeervolle ambiance verrassen door de culinaire creaties van de chef-kok. In de gezellige bar kunt u na een drukke dag onder het genot van een hapje en drankje even heerlijk ontspannen. Ook kunt u hier terecht voor een snack of kleine maaltijd.
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vegetarisch gerecht was helemaal smakeloos en voor mijn partner was er het kleinst mogelijk stukje roodbaarsfilet. 3 kwartier wachten op eerste drankje; 2e drankje hebben we maar afbesteld omdat we al klaar waren met eten toen het eindelijk kwam. Veel excuses en vegetarisch gerecht en drankjes 2e ronde werden niet in rekening gebracht. Dat was een gewaardeerde geste maar ons avondje lekker uit eten was bedorven.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten van kwaliteit bejaardenhuis.
Voorgerechten: Aardappelsoep zat 0 smaak aan. Piranha & Mozarella was wel lekker.
Hoofgerecht: Victoriabaars was veredelde lekkerbek, maar zonder smaak. Biefstuk van mindere kwaliteit.
Het ziet er allemaal leuk uit. Maar erg smakeloos. Dus er mag meer aandacht aan inkoop en bereiding besteed worden.

Personeel was wel top! En de wijn en biertjes ook. Dus wel een goede plek voor een borrel.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich voor het geld redelijk.
Het ontvangst was een beetje minder, wij waren wat aan de vroege kant en wilden graag een fietsroute. Echter de beste man aan de receptie ging gelijk vol in de aanval, de kamers waren nog niet klaar en wij waren veel te vroeg en dat terwijl ik alleen een fietsroute wou. Gelukkig maakte de dame van de receptie het ruimschoots goed met hoor ruime glimlach. Na een flinke ronde door de omgeving terug op het terras even wat snacken en drinken, jammer alleen dat je daar compleet genegeerd werd door de dame (en 3 heren) achter de bar. Ook na vragen van een borrelkaart duurde het heel lang voordat er ook maar iemand dacht ik ga eens het terras op. Wij waren niet de enige en het en der liepen mensen al weg.
Verblijf was verder prima en het ontbijt ook zeker de moeite waard. Als het bar personeel iets “commerciëler” zou zijn zou dit Fletcher een hoop extra klanten en omzet brengen.

Datum van bezoek: juli 2020
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi opgemaakte borden, nette bediening, lekker eten met verrassende smaken, fijne ruime tafels met genoeg privacy. Prima geslapen in standaardkamer. Uitgebreid ontbijt met warme broodjes.

Datum van bezoek: december 2019
5 november 2019 beoordeeld

Wij kregen een voorstel om een 3-gangen menu te nuttigen voor € 29,50 per persoon. Wij hebben het ons zeker niet beklaagd.
Veel keuze en lekker klaargemaakt. Mooie porties.
Enig minpuntje van de lange wachttijd op het voorgerecht, daarna was het menselijk.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn bekeken, bekeken ook

In Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn geweest? Deel je ervaringen!