TripAdvisor

't Fijn Genoegen
Geclassificeerd als nr. 8 van 14 Restaurants in Scherpenheuvel
Keukens: Belgisch
14 september 2019 beoordeeld

Rauw vlees (we vroegen voor seignant), dove bediende, restjes van Citroen in glazen (niemand had een Citroen)

Met vriendelijke groeten familie M.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Hebben net een kogelbiefstuk gegeten. Gevraagd werd : a point ... gekregen ... doorbakken, met aan de rand hard gebakken.. Als een kok nog niet het het verschil kent tussen een uitgedroogde doorbakken steak en een nog ietsje rose gebkken ding, dan is dit restaurant zijn naam niet waard. Misschien goed voor pannenkoeken en ijsjes voor de toerist in Scherpenheuvel, maar niet om lekker te eten, gezien de prijs !!! Ook een supplement werd aangerekend voor gebakken aardappeltjes in plaats van frietjes .... Spijtig, want wij waren hier in het verleden al keurig bediend ...

Datum van bezoek: augustus 2019
1 mei 2019 beoordeeld

Net met mijn vrouw gaan eten in fijn genoegen in Scherpenheuvel.
Een excuus , op een mei is het er s,middags wel heel druk.
Mijn verhaal: we kwamen toe, twee tafels naast ons, deze mensen hadden een uur moeten wachten op hun eten, ze waren ze vergeten. Wij bestelden drinken, een cola en een sprite, we kregen een cola en een bruiswater. Dan bestelden we twee steaks, een
met pepersaus, een met champignonsaus. 15 min. later kwamen er twee mensen naast onze tafel zitten, deze bestelden friet vol au vent en een maal kip friet.
Na 45 minuten kwam men ons vragen wat we besteld hadden, ze waren ons vergeten?
Mensen naast ons kregen dan hun eten. Na welgeteld 1 uur en 1 minuut waren ze er met ons eten. Tweemaal friet steak pepersaus? Toen gingen de mensen naast ons betalen, verkeerde rekening, iets met koolvis?
De elektriciteit was ook reeds tweemaal uitgevallen. Toen wij wilden betalen via bankcontact was dit, wegens de stroompanne niet mogelijk, enkel cash.
We betaalden dus cash, we wilden doorgaan, kwam een andere ober met het kaske om met de kaart te betalen, het ging terug. We vertelden hem dat we reeds cash betaald hadden, hij vroeg aan wie dan? Ik zei, andere ober. Dan ging hij aan de andere ober vragen of dat wel waar was?
Eindconclusie , als je je eens goed wil amuseren in Scherpenheuvel , nu weet je waar je moet zijn

Datum van bezoek: mei 2019
21 maart 2019 beoordeeld

onlangs in het Fijn Genoegen gaan eten, we hadden met 2 steppegras gegeten dit was zeer lekker en en uitstekende bediening. Zeker de moeite om is terug te gaan!

Datum van bezoek: maart 2019
10 september 2018 beoordeeld

Enkele maanden geleden gingen mijn echtgenote en ik in "'t Fijn Genoegen" lunchen.
Dit hadden we beter niét gedaan:
De portie mosselen die ik bestelde was als volgt: Zo'n 15 à 20 half gaar gekookte niet al te grote mosselen op een bed van wel 8 cm ajuin. Ajuin, ajuin... en nog eens ajuin zodat ogenschijnlijk de pot toch gevuld leek.
Mijn echtgenote bestelde een schotel tomaat garnalen. In de plaats van 1 of 2 uitgeholde tomaten, goed gevuld met garnalen, zoals het zou horen kreeg ze 2 nogal kleine tomaten waarvan enkel de bovenste 1 cm een beetje was uitgehold om er dan enkele schaarse garnaaltjes in onder te brengen... Wat een pure oplichterij allemaal!

Toen we na deze "maaltijd(??)" de rekening betaalden maar ook ons beklag deden bij de ober begon deze laatste furieus als een gek en met veel misbaar de tafel af te ruimen en de papieren serviettes voor onze neus te verfrommelen. Toen begon hij ook nog heel opzichtig het bestek na te tellen: Ontbrak er niets?? LOL
Wat een volslagen malloot laat men hier het kliënteel bedienen zeg...

En toen we de zaak verlieten kon er uiteraard niet eens meer een knikje of goedendag af! Volkomen onprofessioneel, boers en... absoluut te mijden!
Ons zien ze nooooooit terug in " 't Fijn Genoegen "... O m G!!!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die 't Fijn Genoegen bekeken, bekeken ook

Scherpenheuvel, Vlaams-Brabant

In 't Fijn Genoegen geweest? Deel je ervaringen!