“Lekker eten in een mooie omgeving. ”
Beoordeling van Brasserie Abshoven

Brasserie Abshoven
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Munstergeleen
Keukens: Europees
Beschrijving: Sfeervolle brasserie in een voormalige kloosterkerk. Zeer bijzondere locatie. Laagdrempelig
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten gezeten voor een prima diner. Tafels heel ruim opgezet, lekker rustig, en natuurlijk mooi zicht op de kerk.
Service is uitstekend, het eten is prima. Gewoon eerlijke gerechten, geen hoogdravende pretenties maar lekker eten, en ruime porties. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2020

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke professionele ontvangst aan het buitenterras. Corona richtlijnen werden door het personeel goed opgevolgd en toegepast. Helaas niet door alle klanten. Eten smaakte prima voor een goede prijs. Personeel dacht goed mee in migelijkheden.

Datum van bezoek: augustus 2020
14 april 2020 beoordeeld

Wij hadden van onze dochter een paasbrunch kado gekregen.
Het was goed verzorgd en netjes op tijd gebtacht.
Alleen jammer dat de eitjes geen kleurtje hadden. Hoort wel bij een paasbrunch.
Het broodbeleg was erg karig voor 2 pp.
Klein plakje kaas, halve plak achterham en 1 plakje brie.
Dat ziet er een beetje minimalistis uit op een bordje.
De boter vonden wij ook erg weinig.
Het smaakte wel allemaal lekker.

Met vriendelijke groet Marianne.

Datum van bezoek: april 2020
21 maart 2020 beoordeeld

Vandaag i.v.m cronavirus rijst met goulash en groente afgehaald voor thuis.Dit was erg lekker en genoeg.

Datum van bezoek: maart 2020
23 januari 2020 beoordeeld

Met vrienden genoten van een heerlijke lunch in deze Brasserie. Alle tafels bezet wat blijkt dat er prima materiaal wordt verwerkt. Er zaten zelfs diverse mensen op bankjes te wachten tot er plaats vrij kwam.
Een uitsmijter De Paus gegeten en overheerlijk gesmaakt. Puike bediening. Redelijke prijzen en een geweldige sfeer: eten in de Kerk.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Brasserie Abshoven bekeken, bekeken ook

In Brasserie Abshoven geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.