Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 77
Priceline
FindHotelUS$ 77
Agoda.comUS$ 77
eDreamsUS$ 77
EtripUS$ 77
Beoordeeld op 5 december 2019

Een aanrader❤️
Mooie omgeving,super gastvrij, sfeervol,mooie ruime kamer,heerlijk dineren, lekker genieten met ons hondje.
We kwamen heerlijk tot rust
Leuke dorpjes in de buurt.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heel onverwacht vanwege het tegenvallende weer heb ik logement Doosje geboekt.Van begin tot eind een hele leuke ervaring. Erg leuke gastheer en vrouw, heerlijke keuken , verse producten, erg goede sfeer. Verrassende kamer met geheime kamer en mooie omgeving met genoeg mogelijkheden. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Geweldige mensen op een super locatie. Het eten wordt helemaal zelf gemaakt en is voortreffelijk. Er wordt met alle wensen en wat je niet lust rekening gehouden. Onze hondjes waren meer dan welkom en de kamer erg goed. De avondjes bij de openhaard waren erg leuk met telkens andere interessante gasten. Kortom, Dina en Bennie ❤. Gr. Bram en Anita Freij en Sjors en Orlando.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Zal de feiten opsommen, aan de lezer om zijn mening te vormen. Schrijf normaal geen recensies maar ben op dit adres namelijk beledigd geweest dus maak hier wel een uitzondering voor. Hebben de circuswagen gereserveerd voor 3 nachten. Ontbijt was zeer goed, slaapplaats was stoffig maar wel propere lakens, douche en toilet (mannen) vol spinnen en spinnenwebben. Na 2 nachten zijn we ziek geworden waardoor we aan de eigenaar lieten weten dat we vroeger zouden vertrekken. De eigenaar stelt voor om de wagen in 'last minute' te zetten en indien hij toch nog verhuurd zou worden zouden we onze 3e nacht terugbetaald krijgen. Waarop ik vermeld dat we slechts gereserveerd hebben en geen boeking hebben gedaan dus dat ik de 3e nacht niet hoef te betalen. De eigenaar begint 'intimiderend' in zijn keuken met potten te rammelen en besluit om me uit te maken voor 'zielig mannetje'. Zelfs na dat ik al gezegd had dat ik geen discussie meer wou en de 3e nacht wel zou betalen. Absoluut laatste keer voor ons dus. Vanuit commercieel oogpunt had dit totaal anders door de eigenaars kunnen aangepakt worden.

Kamertip: Pippowagen is vochtig, sanitair buiten
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Dinaderuiter, Owner van Logement Doosje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Al hoewel wij ons zelf niet herkennen in het beeld dat u beschrijft vinden wij het jammer dat uw vakantie met een griep en onmin is geëindigd.

Wij proberen voor iedereen een plek te creëren waarbij je je welkom voelt en jezelf mag zijn. We nemen ons gastheer/vrouw schap erg serieus. En proberen vragen en wensen voor dat ze zijn geuit al uit te voeren en natuurlijk te zorgen voor alle "gewone" taken zoals dagelijkse schoonmaak van de toiletten, verzorgen van goede ontbijtjes, heerlijke diners en het zorgen voor een heerlijke ambiance
Echter is het bij ons wel zo dat als je hebt gereserveerd of geboekt (welke term u hiervoor ook wilt gebruiken) dit niet vrijblijvend is en u aan het eind van uw verblijf de rekening moet betalen.

Hopelijk bent u ondertussen weer in goede gezondheid en heeft het positieve gedeelte van uw vakantie in uw herinnering weer de overhand.

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Wauw!! Wat een heerlijke high tea. Hiervoor moet je minimaal twee uur de tijd nemen. Zoet, hartig en dessert hapjes komen langs en heerlijke verschillende theesoorten. Een prachtige ambiance in een landelijke omgeving. De gastvrouw is super vriendelijk. Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2017