Beoordeeld op 26 mei 2019

Het is een concept van Enjoy hotels, vierdagen inclusief, eten was goed en bediening prima.
Kamers zeer gedateerd slecht opgeknapt, versleten fauteuils verlichting deels niet voorzien van lampen. In de kamer hing een muffe geur en gordijnen die zeer licht doorlatend waren en niet breed genoeg.
Badkamer was redelijk alleen kwam er een piesstraaltje uit een van de wastafelkranen en na dat dit gemaakt was 10 minuten bruin water.
Tevens stond de voorgevel in de steigers waardoor je het balkon niet kon gebruiken, was gelukkig ook het weer er niet naar om er te zitten.

Kamertip: Volgens mij dus eerst kijken en dan pas nemen.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

4 nachten gelogeerd in Hotel Marleen in Duitsland in de plaats Siedlinghausen. Iedere avond gezellig entertainment Muziek Goochelaar Bingo altijd wat te doen. Drankjes en hapjes waren er ook. Chips of warme hapjes.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019

Omdat wij binnenkort 60 jaar getrouwd zijn, hebben wij met de gehele familie voor 5 dagen geboekt bij dit hotel. De ontvangst was meteen erg gastvrij. Erik heet iedereen persoonlijk welkom en nodigt je uit om een welkomstdrankje te gebruiken. De buitenkant wordt weliswaar van een nieuw likje verf voorzien, maar daar heb je geen last van. Het team is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Ze leggen je echt in de watten. Het eten, de drankjes, tussendoor de hapjes .....het is super. Bij de laatste avond werden wij verrast door een prachtig dessert, een lekker flesje voor thuis en werd er door het hele publiek "een lang zullen jullie leven" ingezet. Het hotel wordt gerenoveerd. Wij hebben genoten van de bijzondere gastvrijheid. Jacqueline, Delilah, Erik ....en alle anderen personeelsleden verdienen een grote pluim. Nogmaals dank en heel veel groeten van ons allemaal. Roos en Toon en familie

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Een lang weekend hier doorgebracht. Formule is all-inclusive en is goed verzorgd. Hotel is netjes, beetje gedateerd maar prima. Ruime kamer, schoon, doucheruimte kan wel een opknapbeurt gebruiken, met name de kitranden. Eten is goed, ze zijn niet kinderachtig als je eerder dan 1700 uur een drankje bestelt, je krijgt het dan gewoon voor de all-inclusive formule. Hebben zeer aangename dagen hier doorgebracht.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 januari 2019

Weer als vanouds, prima eten en heel aardige bediendes, we vinden de Enjoy-hotels super.
Ontbijt diverse heerlijke broodjes en lekker beleg.
Lunchkaart is ook prima evenals het avondeten, laatste avond een heel lekker uitgebreid buffet !

Datum van verblijf: januari 2019