Nelladella56
Utrecht, Nederland

Prima plek

Beoordeling van Mentor Hotel
5,0 van 5 bollen14 sep 2022 beoordeeld
Voor één nachtje dit hotel geboekt - ik was er ooit eerder in 1993 - en het is een prima hotel. Heel vriendelijke receptioniste, die ook ons een aantal leuke tips gaf. Ook bood ze aan dat we de volgende dag voordat we weer met de boot zouden vertrekken we gebruik mochten maken van de douche in het hotel. Heel fijn!
De kamer heeft zij aanzicht op de haven, is lekker ruim, met airco en een koelkast.
Gebruik van föhn was bij de receptie aangeboden.
De badkamer is wel wat klein en gedateerd, maar wel schoon en netjes, inclusief doucheschuim en shampoo en zeepjes. Wel een douchegordijn.
Het ontbijtbuffet is prima, en we konden lekker buiten het ontbijt gebruiken.
Het hotel ligt vlakbij een paar leuke restaurantjes en ook de andere taverna's en winkeltjes zijn op loopafstand, evenals het museum.
Kortom, een prima plek!
Datum van verblijf: september 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
    0.9 km van Mentor Hotel
    LazaretoPalace und Umgebung
    0.7 km van Mentor Hotel
    Restaurant
    View from balcony in the morning.
    1.7 km van Mentor Hotel
    Aan het strand
    Meer hotels in Vathy bekijken
    Beoordeeld op 19 juli 2022

Het hotel ligt op een hele mooie locatie. Het uitzicht aan de haven maakt het gemis van een zwembad meer dan goed. Tja want helaas dat is er niet. En in de haven zwemmen is niet verstandig. Maar een stuk verderop kun je voor 8 euro ( incl drankje) de hele dag aan het zwembad liggen.
    Het hotel heeft een hele goede service. Zodra je gaat inchecken staat er al een flesje water bij de receptie voor je klaar.Dat is al een goed begin.
    Onze kamer had maar liefst 3 bedden en dat voor 2 personen. Maar ook wel lekker. Dan kun je je koffer daarop leggen. Een koelkast op de kamer voor je drankjes is uiteraard ook altijd prettig. Wat er wel ontbreekt is een föhn!
    De douche bestaat alleen uit een douchebak (80/80) en geen douchewand of gordijn. Alles wordt dus wel behoorlijk nat.
    Het ontbijt is in de vorm van een buffet. Ook meer dan genoeg keuze.
    De lift stamt nog uit de jaren 50 denk ik. Echt een heel ouderwets geval 🤭
    De airco is inbegrepen en wil je een kluisje huren kan dat ook. Maar daar moet je dan voor betalen.
    We kregen elke dag schone handdoeken en na 2 nachten alweer schone lakens. Goed geregeld dus.

Er is een behoorlijke supermarkt op 30 meter afstand en een paar minuten verder lopen zit je al in het stadje. Waar veel leuke winkeltjes zijn en meer dan genoeg restaurants.

Kamertip: Neem je föhn mee!
    Datum van verblijf: juni 2022
    Beoordeeld op 9 oktober 2019

Terug in Nederland hebben we heimwee naar dit heerlijke hotel met een ontspannen thuisgevoel.
    Het uitzicht op de baai is fenomenaal en sprookjesachtig vanuit een elegant ingerichte kamer, die perfect onderhouden werd en wat roken de dikke handdoeken lekker.
    Het ontbijt met veel verrassingen op het terras met zicht op de wonderschone baai overtrof onze verwachting.
    Het diner aan de kade was erg romantisch en smakelijk,de service was erg vriendelijk.
    We danken de aardige vrouwen van het onderhoud en de ontbijtdames,die alles zo goed verzorgden en aanvulden.
    Speciale aandacht geven we Barbara met de mooie ogen, die altijd zo leuk lachte en die zorgde voor een hartelijk welkom,een mooie kamer en vervoer naar de haven.
    Een hotel om naar terugkeren op dit magische eiland.

Datum van verblijf: oktober 2019
    Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

We hadden een kamer met balkon met uitzicht op zee. Hotel midden in het gezellige centrum van het havenplaatsje. Aan rechterkant van hotel een aantal zeer leuke restaurantjes, weg van de drukte. Een echte aanrader! Ook mooie wandelingen gemaakt op dit eiland: prachtig!
    Ontbijt was prima!

Datum van verblijf: september 2019
    Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Rustige, schone en strakke locatie. Mooie view op de haven vanachter een overdekt terras. Uitgebreide menu-kaart. Burger is echt een aanrader. Personeel was erg vriendelijk en beleefd. Extra service van het huis: onbeperkt brood, olijven, ijs voor de drankjes etc. Bij het afrekenen kregen we een glaasje Masticha.

Datum van verblijf: juni 2019
    Beoordeeld op 30 juli 2015

In Vathi niet ver uit het centrum aan de baai gelegen hotel met vriendelijk personeel. Wij verbleven in de suite. Douchen in het bad met een douchegordijn is niet meer van deze tijd. Verder uitstekend verblijf met goed ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2015