15 januari 2016 beoordeeld

We verbleven hier voor 2 nachten na 1 week safari in het Kruger Nationaal Park, en we vonden het geweldig !

- Gemakkelijk te bereiken vanaf de luchthaven (ze hielpen organiseren een taxi pick-up service voor ons - geweldig voor een late aankomst)
- 5 minuten loopafstand van restaurants - met goede adviezen voor ons diner (onze gastheer geroepen om een tafel voor ons te boeken)
- 2 minuten van het prachtige strand lopen
- We hadden een heerlijk ontbijt, met name de omelet!

Cliff en zijn vrouw Lea echt houden van wat ze doen, en dat blijkt in elk klein detail.
Cliff, maakt de rondes van de tafels ... Korte ochtend praatje om ervoor te zorgen dat elke gast voelt verzorgd, hij is beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden en advies geven over wat te doen of waar te gaan.
Lea is blij om te helpen waar mogelijk, zelfs bellen en beschikbaarheid controleren.

Kamertip: Alle kamers kijken uit op de centrale tuin - ze zijn allemaal geweldig
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
CliffordH, Owner van Beachwalk Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2016

Hartelijk dank voor uw geweldige recensie. We zijn echt blij dat je genoten hebt van uw verblijf met ons en de faciliteiten om ons heen. Je hebt gelijk, Lea en ik absoluut genieten van wat we doen, bijeenkomst grote mensen zoals jezelf en praten over de verschillende plaatsen die we al hebben bezocht. Vooral leuk voor ons wanneer wij aan uw woonplaats geweest.
We kijken uit naar uw volgende bezoek.
Cliff, Lea & Mike
Gelieve excuus mijn Engels, ik ben met behulp van auto-translate

17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een queensize bed, heerlijk dekbed en kussens. Een hele fijne en vooral schone badkamer en ik vond het zeer luxe. Een tv met veel mogelijkheden, ookal lukte het mij niet hem aan de praat te krijgen, je hebt wel de optie. Wifi werkte uitstekend, ook niet onbelangrijk als je wilt skypen met het thuisfront. Het ontbijt werd goed verzorgd. Enige wat ik jammer vond was dat ik geen 'huiskamer' kon ontdekken. We waren met een groepje en vonden het gezellig om 's avonds nog even met elkaar na te kletsen. Voor zover we het konden bekijken was dit hier niet, maar we hebben ook niet goed gezocht, we sliepen hier maar 2 nachtjes. De tuin lag er trouwens ook super netjes bij. Zeker een aanrader voor als je in PE bent!

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
CliffordH, Owner van Beachwalk Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Hallo Ellen

Dank u voor uw beoordeling, we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf met ons op Beachwalk en dat u gebruiken om onze hoge-snelheid wi-fi konden te chatten aan de mensen thuis.
U hebt gelijk, we hebben niet een gastenlounge - vindt u dat de meeste B & B's hebben verplaatst de manier van het hebben van de kamers apart van het huis om te geven gasten privacy die ook de negatieve heeft dat omdat u niet daadwerkelijk in het huis, u geen toegang tot een lounge in de avonden hebt. We hebben echter wel tabellen & stoelen op de veranda, waardoor het gemakkelijk is om onder dekking buiten, zitten en genieten van een glas wijn.
Wij hopen dat u genoten van de rest van uw reis en kijken uit naar u terug te keren een dag.

2 oktober 2014 beoordeeld

We hadden een late aankomst wegens een late binnenlandse vlucht. Gelukkig was dit geen enkel probleem en werden we met open armen ontvangen door de vriendelijke eigenaar. Er werd direct tijd vrij gemaakt voor een praatje en wat tips, bijvoorbeeld waar we nog snel even een kleine hap konden scoren.
De kamer zag er prachtig uit. Lekker ruim, mooi ligt en van alle gemakken voorzien. De ligging van het guesthouse is overigens ook fantastisch, op nog geen 10 minuten rijden van het vliegveld en op letterlijk een steenworp afstand van de boulevard. Het heerlijke en mooie strand is zodoende met 3 minuten lopen te bereiken en in de omgeving is voldoende te doen/zien, waaronder het leuke en mooi aangelegde The Boardwalk Casino and Entertainment World (een soort shopping/entertainment centre met voor ieder wat wils). Ondanks dit alles is het guesthouse lekker rustig gelegen.
Het ontbijt was goed en gezellig, want de eigenaar en z'n vrouw (en een groep leraren die een uitje hadden) waren een leuk gezelschap.
Helaas maar één nacht verbleven, maar dit was zeker de moeite waard.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
CliffordH, Owner van Beachwalk Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2014

Hallo Joost & Muriel

Dank u voor uw grote herziening. vriendelijke, gelukkige mensen zoals uzelf helpen is altijd een plezier en het is gewoon een deel van wat we doen omdat we genieten van het.
We zijn blij dat u genoten van Beachwalk en de gunstige ligging die we zo gelukkig zijn te hebben, dicht bij dergelijke prachtige stranden en de promenade complexe gewaardeerd.
Ook blij dat je genoten hebt van ontbijt - is het de tijd die we om te interat hebben met onze gast en beter te leren kennen.
We genoten van uw bedrijf en hoop krijg je de kans om terug te keren naar vist ons weer een dag.

10 juli 2013 beoordeeld

Om ons laatste nachtje iets comfortabeler door te brengen, naast alle hostels die we al hadden bezocht, zijn wij naar Beachwalk geweest. Super! Heerlijke bedden, lekkere douche en vriendelijk personeel. Daarbij was er tijdens het ontbijt geen nee te koop. Een echte aanrader, voor jong en oud!

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden
CliffordH, Owner van Beachwalk Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2013

Bedankt Elise, wij waarderen uw mooie herziening, en we zijn echt blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons zo veel als we genoten van u en uw vrienden uw verblijf bij ons.
Wij hopen dat u genoten van de rest van uw reis en we uit naar uw volgende bezoek kijken.
Cliff & Lea

3 juni 2013 beoordeeld

Het is er allemaal keurig schoon. Er worden heerlijke ontbijtjes vers voor je klaargemaakt en de mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het is een mooie lokatie omdat het op loop afstand is van het strand. Ik vind het een aanrader!

• Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden

Hallo Anneke
Dank u voor uw goede recensie van Beachwalk, we zijn blij dat je genoten van uw verblijf bij ons.
Vriendschap en gastvrijheid met mensen zoals jezelf is gewoon de eenvoudigste zaak van de wereld en wat onze taak zo speciaal maakt.
Houdt goed en kijk na zelf.
Cliff & Lea