“Perfect luxeappartement in een rustgevende ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
van Heesw ...
1 beoordeling
“Perfect luxeappartement in een rustgevende omgeving.”
Beoordeeld op 15 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Onze hond was welkom ,wat voor ons zeer belangrijk is.

Prachtige en rustige omgeving.
We hebben genoten van onze wandelingen met de hond alsook demooie fietstochten die we gemaakt hebben.
Over het veblijf en gastheer en gastvrouw niets dan lof.
We hebben genoten en gaan nog eens langs.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Johan17
Haarlem, The Netherlands
Niveau 6 bijdrager
462 beoordelingen
78 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 176 nuttige stemmen
“Dalerheugte - Excellente appartementen”
Beoordeeld op 31 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hadden een lang weekend met onze drie volwassen kinderen en onze twee honden in de Dalerheugte in Dalerveen. Deze accommodatie ligt in een erg landelijke en rustige omgeving en huisdieren zijn op verzoek toegestaan.

Bij aankomst werden wij hartelijk verwelkomd door Marc en Ellen, de eigenaars.

We hadden de beschikking over twee appartementen: 1 met twee slaapkamers (appartement 2) en 1 met een slaapkamer (appartement 1). De appartementen zijn erg schoon en goed uitgerust met een ruime zitkamer en keuken. Het appartement (appartement 2) dat we gebruikten als zitruimte had ook een mooi uitzicht op de landerijen.

De prijs van de appartementen was ook heel acceptabel.

Een uitstekende basis voor de hunebedden (in Borger en omgeving) en wij hebben genoten van ons verblijf en

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren