“Kleine culinaire parel in Faucon , regio Malaucène en Buis-Les-Baronnies”
Beoordeling van Restaurant le Laurier

Restaurant le Laurier
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Faucon
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

We kwamen aan rond 12.00 maar moesten nog een kwartiertje wachten zodat het personeel eerst iets samen konden drinken teneinde ons een aperitief aan te bieden....'s Middags alleen het dagmenu te bestellen; risotto van spelt met inktvisinkt en zalmforel . Gewoon overheerlijk met een lekker wijntje uit Faucon zelf en in een schitterend kader en niet te prijzig . Het avondmenu leek ook zeer aantrekkellijk . Deze kok heeft enorm potentieel en het kader is ronduit uniek . Gewoon de service wat oppimpen en deze zaak heeft alles om een topper te worden....

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Le Laurier. Gekozen voor dit restaurant vanwege hun keuze voor zoveel mogelijk lokale en biologische producten. Goed wijnadvies. Voorgerecht, civiche, was fris en mooi op smaak. Het hoofdgerecht, buikspek, viel goed in de smaak. We waren weg van de nagerechten. Mooie plek met prima eten.

10 augustus 2017 beoordeeld

Perfecte locatie in het middeleeuwse dorpje Faucon. Typisch Frans pleintje met een pomp in het midden. Tafeltjes staan op een goede afstand van elkaar. Vriendelijke bediening. Reserveren noodzakelijk.
De menukeuze bestaat uit 3 voor, hoofd,- en nagerechten.
Wij jadden als voorgerecht tartare op zeer verfijnde wijze klaargemaakt. Heerlijk
Hoofdgerecht: een taartje van lamsvlees met groenten. Uitzonderlijk
Ik had de vissoep met stukjes aardappel en stukje dorade filet. Heerlijk van smaak.
Dessert tiramisu van perzik en een dessert van chessecake met een bolletje ijs.
Allemaal heel goed uitgebalanceerd qua smaak.
De menuprijs was 27 euro. Een heel goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader

16 juli 2017 beoordeeld

In leuk gezelschap kunnen tafelen in zò een mooi kader...
We zaten onder het afdak, en konden zo kijken naar het pleintje. De bediening was helemaal OK: vlot en correct. Het eten was naar onze smaak écht lekker. Mooie borden en goeie porties. Als we terug in de buurt zijn, gaan we terug.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker, dagmenu is goede prijs kwaliteit verhoudig
Dineren kan in de tuin
Klassieke keuken met mediterrane twist
Beste bouillabaisse die we ooit gegeten hebben ( vooraf bestellen) madame le chef komt uit Marseille en haalt ingrediënten speciaal bij Rungis
Kleine maar mooie wijnkaart

Reizigers die Restaurant le Laurier bekeken, bekeken ook

Entrechaux, Vaucluse

In Restaurant le Laurier geweest? Deel je ervaringen!