“Lekkere lunch”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Calo de Sant Agusti
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt er goed lunchen met een top uitzicht op één van de mooiste stranden van Formentera! En ze hebben betaalbare smoothies!

1 augustus 2017 beoordeeld

Zeer lekker visrestaurant in een adembenemend kader. Het aanbod in vis en wijnen is enorm en het personeel is zeer vriendelijk. Het is er wel prijzig maar rekening houdend met het kader en de kwaliteit is het zijn prijs wel waard.

15 oktober 2016 beoordeeld

op aanraden hier gaan eten. Een zeer uitgebreide viskaart en grote porties.
De bediening was uitstekend. Vriendelijk en ze gaven een goed advies betreffende de wijn selectie . uitstekend restaurant voor een redelijke prijs .

15 september 2016 beoordeeld

na 2x bij Juan y Andrea te hebben gegeten, hebben we de andere kant van Formentera geprobeerd.
Mooie baai en rustiger water.
Dit restaurant was in vergelijking goedkoop(er) en de bediening vriendelijk.
(al halve kip met groente en patat vanaf 17€, Zeebaars (Lubia) in het zout , samen met m'n vriendin voor 60,- (erg lekker)
Restaurant zag er ook netjes uit en eten was erg goed.
Mooi uitzicht ook.
Als je met de boot komt wordt je opgehaald en naar de kant gebracht, dan 2 minuten lopen en je bent er.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gelegen op prachtige locatie met zicht op zee. Bediening heel vriendelijk. Wij wilden in de middag reserveren, toen zat het voor de rest van de week vol. Rond 22 uur zijn we nog een keer langsgereden toen was er toch nog een tafel voor drie personen. Eten is heerlijk, wij aten de verse vos in zoutkorst. Het is geen goedkoop restaurant, maar de prijs kwaliteits verhouding klopt!

Reizigers die Es Calo Restaurant bekeken, bekeken ook

Es Pujols, Formentera

In Es Calo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!