Beoordeeld op 11 september 2018

Verbleef: september 2018
PhillyPhan46, Owner van Chimney Crest Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

Beoordeeld op 4 augustus 2018

Verbleef: juli 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Kamertip: We stayed in the Valley Suite which we enjoyed, it is at the end of the hall on the second floor.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
PhillyPhan46, Owner van Chimney Crest Manor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Beoordeeld op 6 november 2011

• Verbleef: oktober 2011