“Via TripAdvisor hier gekomen ”
Beoordeling van Warung Buana

Warung Buana
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Batu Layar
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor zijn we hier terecht gekomen. Toen we keken wat er in de buurt goed beoordeeld was.
Heerlijk gegeten hier. Lijkt inderdaad wel op een lunchroom, het is erg klein en als je het niet weet zou je er voorbij lopen denk ik. Mijn vriend had een rijkelijk belegde pizza, die echt smaak had. Ik had nasi goreng Indonesia special, smaakte super lekker. Ik denk dat we morgen zeker nog eens gaan

baiqdians, Pemilik van Warung Buana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Thank you very much !!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen zou hier eens moeten komen eten!
De mensen die het uitbaten zijn gewoon super, er speelt leuke muziek en het eten is lekker!

baiqdians, Propietario van Warung Buana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Thank you very much!!!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurantje, schoon en modern maar klein meer lunchroom achtig. Echter aangenaam verrast toen we de pizza kregen, echt lekker, dunne bodem, krokant, verse toppings, wij hebben ervan genoten. Zeer vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar. Pizza’s kunnen ook bezorgd worden.

baiqdians, Pemilik van Warung Buana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Thank you very much

22 februari 2018 beoordeeld

Hebben aantal keer een pizza gegeten. Vers klaargemaakt nadat je besteld hebt. Geen sfeervol restaurant voor een culinair avondje uit maar de kwaliteit is best goed en smakelijk. Een aanrader. En de prijzen een lachertje.

baiqdians, Propietario van Warung Buana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Thank you very much. We really apreciate good reviews.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een eenvoudig restaurant aan de doorgaande weg in Senggigi. De pizza is super met krokante bodem. Een geweldige avond gehad, mede dankzij Zanusi (medewerker) en zijn kaartspel. Enorm gelachen

baiqdians, Propietario van Warung Buana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Thank you very much!!!

In Warung Buana geweest? Deel je ervaringen!