“Kamperen op zijn best”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Annezirar
Rotterdam, Nederland
“Kamperen op zijn best”
Beoordeeld op 15 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Eind april/begin mei hebben wij met onze twee dochters (4 en 8 jaar) een week op de minicamping gestaan (in de te huren de Waard tent) We hebben genoten van de rust, ruimte en de prachtige ongerepte natuur (zeker in het voorjaar adembenemend mooi!)
Bij aankomst kregen we van Dineke en Harrie een warme, persoonlijke ontvangst met in de tent een flesje wijn uit de streek en zelfgemaakte Madeleines.
De tent is van alle gemakken voorzien met lekkere matrassen en warme dekbedden voor de frisse nachten. Ook het sanitair is mooi en schoon.
Vanaf de kamping hebben we, op advies van Dineke, prachtige wandelingen gemaakt!Onze kinderen (en wij ouders)vonden het heerlijk om over het terrein te struinen en langs het beekje te spelen. Kortom, een heerlijke plek voor het ‘echte’ kamperen!

Datum van verblijf: mei 2019
Louise S
“Heerlijke 'oudewijvenzomer'”
Beoordeeld op 12 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Eind september zorgt de zon in de Tarn nog voor temperaturen van 30+ graden. Heerlijk. Ook het verblijf op Pont de La Planque is zeker een aanrader. Harry en Dineke (eigenaren) zijn de meest behulpzame en gastvrije mensen die ik tijdens vakanties ben tegengekomen. Op pont de la planque geniet je van uitzicht op prachtige bergen, je zit er midden in de natuur. Toch ben je niet ver verwijderd van prachtige dorpen en steden. Mijn partner en ik hebben een tent gehuurd waar het ons aan niets ontbrak. We konden frequent meeeten met de table d'hote. Op verzoek heb je iedere ochtend vers brood. Deze vakantie was genieten!

Je leeftijdgroep 25-34
Ellis v
1 beoordeling
“Tot rust komen, ontspannen en genieten.”
Beoordeeld op 1 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

3 nachten verbleven we in de sfeervolle chambre d'hôte met uitgebreid heerlijk ontbijt. Met zonnige weer begin je de dag lekker buiten de kamer. De omgeving hebben wij o.a. met de sportfiets verkend. Het is uitdagend fietsen voor de geoefende fietser en/of e-bike over prima asfaltwegen. Genieten van het Franse heuvelachtige platteland met oude dorpjes en mooie verrassende stadjes.Cordes sur ciel en Albi zijn zeker een bezoek waard. Voor de warme maaltijden maakten we gebruik van de mogelijkheid om mee te eten. Heerlijke 3 gangen menu's! Een fijne plek om tot rust te komen. Weg van de drukte en zeer gastvrij verwend worden. Aanrader!

Antwoord van management
1 okt 2018
Dank Ellis voor deze mooi beoordeling. Een inspiratie voor volgend seizoen.
Ingrid L
1 beoordeling
“Heerlijk uitgerust, fijne plek, mooie chanmbre d'ote”
Beoordeeld op 15 september 2018 voor een verblijf in september 2018

4 nachten bij Harrie en Dinneke in de chambre d'ote verbleven. Een echte aanrader als je een druk leven hebt en houdt van rust ruimte en gezelligheid. De kamer was meer dan uitstekend met eigen plekje buiten met zicht over de camping, veel privacy, maar ook zijn daarnaast Dinneke en Harrie gezellige gastvrouw en gastheer.
De kamer lekker koel en het bed zeer goed. We hebben ook mogen genieten van Dinnekes kookkunsten die echt aan te raden zijn. De omgeving is prachtig met oude stadjes natuur en een plek aan de rivier om lekker te zwemmen. Wij zijn blij en uitgerust van onze vakantie terug gekomen.

Susanne G
1 beoordeling
“Perfecte camping; we wilden niet meer weg!”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Het uitzicht vanaf de tent was geweldig: iedere ochtend opstaan met een vergezicht op de heuvels. Het kabbelende beekje achter de tent en de vogels die ons wekten. Als je brood wilde, dag van tevoren bestellen en je kon het de volgende morgen ophalen.

We hebben ook 2 keer mee gegeten aan de table d'hôte. Wat een heerlijke gerechten toverde Dineke dan tevoorschijn en vooral ook fijn te weten waar de producten vandaan komen, zoals de paarse bonen uit eigen moestuin (die groen kleurden tijdens het koken) kersen bij de buurman, verse geitenkaas van een marktje (die we zelf later ook bezocht hebben om nogmaals te proeven). Over de groenten en fruit uit de moestuin; die mag je plukken om je eigen maaltijd samen te stellen (tegen kleine vergoeding). Wat een heerlijkheid!

Harrie en Dineke laten je met rust als je dat wilt maar zijn ook niet om een praatje verlegen.

Al met al, een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar :)

Datum van verblijf: augustus 2018
Je leeftijdgroep 35-49
FamBoerem ...
Apeldoorn, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijne kleine camping.”
Beoordeeld op 23 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke tijd gehad in onze ingerichte tent. Zeer gastvrij onthaald door Harry en Dineke, met een glaasje lokale wijn. Fijn verwend met de maaltijden van Dineke en de genoten van de groenten uit de eigen moestuin. Ook voor onze kleine kinderen genoeg te doen met een klein stromend beekje aan de camping, verschillende buitenspeelgoed die we konden gebruiken! Veel te doen in de omgeving, zoals heerlijk zwemmen, leuke historische dorpjes en steden, markten. (Wandelen niet aan toe gekomen door de warme zomer maar is mogelijk zelfs vanaf de camping). Een aanrader voor wie rust en ruimte op prijs stelt!

Datum van verblijf: augustus 2018
gvanmauri ...
Zwolle, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“De kamer is prachtig en Harry en Dineke doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. D”
Beoordeeld op 4 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

De omgeving is fantastisch om te wandelen en vergeet de racefiets niet
In Najac is een groot sportcentrum voor allerlei outdoor actifiteiten

Datum van verblijf: mei 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren