“Top”

Keukens: Italiaans, Thais
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle Thai food hier zomaar binnen gestapt.
Echte Italiaan gerund door Italianen. Bediening goed en kundig, eten allemaal top. Wij hadden pizza (voor mijn dochter maar wij vonden hem ook super), ravioli en risotto met scampi. Alles even vers en lekker.
Een aanrader!

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier zonder reservering binnengestapt, geluk gehad! Na ons zat de zaak in een mum van tijd vol. Samen een voorgerecht gedeeld en daarna 2 pasta’s besteld met een paar glazen witte huiswijn. Heerlijk gegeten in deze mooie propere zaak, ook bediening was zeer correct... komen zeker terug

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig Italiaans restaurant met voor mij een heerlijke pizza op z’n Italiaans. Ook de andere gerechten die voorbij kwamen zagen er goed en smakelijk uit. Attente bediening van de Thaise en Italiaanse gastheren/vrouwen. Aanrader voor als je een keer iets anders wilt.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en heel vriendelijke bediening .
Mijn vrouw had een pasta genomen die verukkelijk was , ikzelf een pizza die ook lekker was .
Na betaling kregen we nog een zelfgemaakte limoncello die ook zalig was
Zeker aan te raden om eens te gaan eten .

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de vele Italiaanse restaurants gekozen voor deze en dat bleek een hele goede keuze! Heerlijk eten en een goede bediening met passie voor wat ze aan het doen zijn! Een aanrader!

Reizigers die La Bocca Italian Restaurant and Pizzeria bekeken, bekeken ook

Jomtien Beach, Pattaya

Pattaya, Provincie Chonburi

In La Bocca Italian Restaurant and Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!