“Lekker italiaans eten ”

Keukens: Italiaans, Thais
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en heel vriendelijke bediening .
Mijn vrouw had een pasta genomen die verukkelijk was , ikzelf een pizza die ook lekker was .
Na betaling kregen we nog een zelfgemaakte limoncello die ook zalig was
Zeker aan te raden om eens te gaan eten .

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de vele Italiaanse restaurants gekozen voor deze en dat bleek een hele goede keuze! Heerlijk eten en een goede bediening met passie voor wat ze aan het doen zijn! Een aanrader!

7 september 2017 beoordeeld

Heerlijk op het strand ontspannen tijdens het diner, geen stres, geen haast van de bediening om extra omzet te maken, toiletten schoon prijs/kwaliteit: goed!!! heerlijke gerookte zalm, verschillende vleeswaren en kaassoorten

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vooraf een heerlijke verse bruschetta met tomaat , knoflook olie. Was echt heerlijk. Verder een risotto met spinazie en crunchy prosiutto was wat flauw maar wel goed. We hadden ook nog een pizza met salami ham en ui.. deze was zoals een pizza moet zijn!! Dunne bodem en lekker krokant. En de koffie was een verademing.. eindelijk eens een goede bak koffie. We kregen een glaasje huisgemaakte limoncello toe. Kortom een leuke zaak met goed eten en vriendelijk personeel!

6 augustus 2017 beoordeeld

Als je écht lekker Italiaans wilt eten, dan kun je bij deze gepassioneerde Italianen érg goed terecht. Voor Thaise begrippen duur, maar voor Europese begrippen goed te betalen. Een echte aanrader!

Reizigers die La Bocca Italian Restaurant and Pizzeria bekeken, bekeken ook

In La Bocca Italian Restaurant and Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!