5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek, ook geschikt voor kleuters! Geen commerciële tour zoals de andere. Olan, een hele lieve aardige goede gids die samen met andere uit het dorp ons verblijf onvergetelijk heeft gemaakt! Je krijgt een goed beeld van het echte leven van het binnenland van Suriname. Bewoners van het dorp zijn erg gastvrij. Je verblijft in een houten huisje met een bed, klamboe en een tafel. Zwemmen in de Suriname rivier en kaaimannen spotten in de avond. Real Back to nature!Alleen in de avond stroom. Heerlijk eten. Bedankt Olan voor het overbrengen van je kennis, Gunsi voor gastvrijheid en tante Mari voor het goede eten!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 3 dagen in Gunsi /Tei Wei. Onze gids was Olan (via Jozef Eco Tours). Bijzondere dagen op deze prachtige plek aan de rivier. Rust, genieten van de overweldigende natuur, de contacten met de bewoners en de prettige en deskundige uitleg van Olan, die zelf uit de streek afkomstig is.
De huisjes zijn basic, evenals de sanitaire voorzieningen. Het eten iedere keer weer heerlijk. Echt een aanrader voor wie iets van deze kant van Suriname wel leren kennen en tot rust wil komen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
3 mei 2017 beoordeeld

Een zeer aan te bevelen ervaring in het binnenland van Suriname! Zeker ook voor kinderen. We hebben erg genoten van ons verblijf, mede ook dankzij een geweldig goede, aardige gids (Jozef), die ook nog eens goed kon koken.

Verbleef: juli 2016
24 februari 2017 beoordeeld

Prachtige plek aan de Suriname rivier. Je komt er echt voor je rust en ontspanning. Back to basic en tot jezelf komen.
Bert en Wally zorgen erg goed voor de gasten. Ik heb er drie heerlijke dagen doorgebracht.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tei Wei bestaat uit een paar eenvoudige hutjes bij het dorpje Gunsi aan de Boven Suriname rivier.
Doordat het dorp erbij is kan je makkelijk contact maken met de vriendelijke bewoners en zien hoe het dagelijks leven er aan toe gaat. Als er toevallig net iets te vieren is in het dorp kan je meemaken hoe dit op traditionele wijze gebeurd.
Een boswandeling in de omgeving is leuk en leerzaam.
Er zijn huisjes met douche en toilet en huisjes zonder, maar mét uitzicht op de rivier. Het toilet en douchegebouwtje zijn een paar stappen van de hutjes.

Wij hebben een lodge hopping tour gedaan met gids Kukcy, die zelf in Gunsi woont. Samen met bootsman Iga brachten ze ons vanaf Atjoni naar diverse eenvoudige lodges langs de rivier. Een geweldige tocht op de prachtige rivier en dicht bij de lokale bewoners. Een absolute aanrader! Via diverse reisagenten of direct bij stichting lodgeholders boven suriname te regelen voor 5 of meer dagen. Zo steun je de lokale, kleinschalige ondernemers en krijg je een bijzondere ervaring.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner