“Goed maar duur”
Beoordeling van De-Victorie

De-Victorie
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Lubbeek
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader, goede bediening, goed eten, maar geen wow gevoel. Dus te duur voor de kwaliteit. Leuk om hun eigen wijnen te leren kennen. En dat is een boeiende verkenning.

Datum van bezoek: augustus 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd met mooie inrichting .Vriendelijk ontvangst en goede bediening.
Eten was lekker maar geen wauw gevoel had meer verwacht voor die prijs.90€ voor een 5 gangen menu vind ik prijzig dan moet alles top zijn ! Ken betere restaurants voor die prijs...
Voor een aanpassing in het menu betaal je 8€ extra per aanpassing, dit vind ik echt erover zeker als je al 90€ betaalt!
Wij gaan elke zaterdag culinair eten maar dit is de eerste keer dat ik voor een aanpassing extra moet betalen...vind dat ze kosteloos een alternatief moeten voorzien.Zeker aan die prijs!

Datum van bezoek: maart 2020
24 februari 2020 beoordeeld

Prachtig kader, vriendelijke ontvangst, stijlvolle bediening, verfijnde aperitiefhapjes en smaakvol diner, vergezeld van tongstrelende wijnen, met deskundige uitleg door de sommelier. De 8 personen aan onze tafel waren , zonder uitzondering, erg lovend en … op het einde van de maaltijd was er nog een extra verrassing voor de jarige Pater Familias !
We keren zeker terug naar dit, in alle opzichten, aangename restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Restaurant : meerdere keren heerlijk genoten in deze zaak.
Telkens zeer goede bediening, lekker eten en natuurlijk fantastische wijn. Dat alles in een zeldzaam, prachtig kader.
Enig aandachtspunt: de tafeltjes van 2 personen, zouden misschien gezelliger/discreter kunnen opgesteld worden ?
Brasserie : iets gewoner kader, maar ook stijlvol en gezellig , mooie kleurencombinatie.
Lekker en verzorgd eten. De hoofdmaaltijden zijn voldoende porties. Groot buitenterras, waar het aangenaam zitten is.
Samen met andere restaurants in Linden, een grote aanwinst.

Datum van bezoek: februari 2020
2 december 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij aten in het restaurant. Uitstekende wijnkeuze hadden de 4 gangen menu met aangepaste wijze. De vier gangen waren erg lekker en verzorgd. Goed tempo van aanbrenging. De verbouwde hoeve is duidelijk een een geslaagd project in een mooie omgeving. Zeker een korte wandeling waard rond de wijngaard van het huis.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De-Victorie bekeken, bekeken ook

Tielt Winge, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In De-Victorie geweest? Deel je ervaringen!