“Telkens weer een leuke avond”
Beoordeling van Eetcafé In den Hof

Eetcafé In den Hof
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Lubbeek
Beschrijving: "In den Hof" staat voor lekkere en authentieke gerechten die met veel zorg bereid worden. Iedere maand serveren wij tien seizoensgebonden gerechten, de ingrediënten worden met de grootste zorgvuldigheid gekozen. Voor vegetariërs maken wij graag een aangepast gerecht. Ons zonnig en rustig terras biedt plaats aan 100 personen.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, lekker eten, leuk bierassortiment en een mooi terras! Ideaal voor een gezellige avond met eten en drinken!
Je kan er ook gewoon op café komen maar je moet vooral de 'pulled pork burger' proberen!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten in Eetcafé In Den Hof. Een gezellige avond en genieten. Vriendelijke bediening - Een echte aanrader.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier bijna elke week met vrienden eten. De menu verandert elke maand waardoor we ons elke maand aangetrokken voelen om de nieuwe menu uit te proberen. Telkens lekker seizoensgebonden eten. Het zijn wel oude houten tafels, maar alles is verzorgd.
De prijs-kwaliteit is op en top!
Een aanrader voor iedereen!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had vrienden meegenomen, ze waren verwonderd van het interieur en de gezelligheid. Het eten was niet bijzonder.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere seizoenskaart die voor ieder wat wils biedt. Klassiek interieur, ideale halte voor wandelaarz (bossen van Linden vlakbij) en een leuk terras om tijdens lente en zomer een fris glas te drinken. Topper prijs/kwaliteit!

Reizigers die Eetcafé In den Hof bekeken, bekeken ook

Sint-Joris-Winge, Vlaams-Brabant

In Eetcafé In den Hof geweest? Deel je ervaringen!