“Voldeed niet aan de verwachtingen !!!!!!”
Beoordeling van Bed van Napoleon

Bed van Napoleon
Reserveren met
Bed van Napoleon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 8 Restaurants in Lubbeek
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een “ lekker avondje uit “ moest betekenen.... Om te beginnen hadden ze een heel beperkte kaart: een warm visgerecht was zelfs niet mogelijk....,
De producten waren vers en dit is het enige +punt, de presentatie was ronduit triest. De prijzen lagen zeer hoog en als je dat betaalt mag je echt heel wat meer verwachten ! Wij waren een negatieve ervaring rijker, we gaan er zeker niet terug!!!

wilski417, Eigenaar van Bed van Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Geachte,

uw beoordeling verbaasd ons ten zeerste...Onze prijzen zijn markt conform. Wij hebben op onze suggesties, die de vaste kaart telkens aanvult, deze periode kabeljauwhaasje...Warm !!
Al onze gerechten staan met prijs op website en uiteraard op de kaart. Ik nodig u uit om de prijzen van de collega's in de buurt even te bekijken...En jawel, misschien is onze kaart voor u te beperkt. Echter, zoals u zelf hebt "ervaren" zijn onze producten vers. Of hebt u liever een kaart ter dikte van een roman, met diepvries...saus uit potjes enz??
Wij begrijpen van uw beoordeling niets...bent u wel bij ons geweest?? Tot slot is het weer heel spijtig dat u mij niet aanspreekt over uw ongenoegen tijdens uw "bezoek"...
In ieder geval bent u toch rijker geworden...
Gegroet,
Willem Schoolmeesters, zaakvoerder

14 mei 2018 beoordeeld

Leuk, gezellig, origineel en authentiek.
Fijn dat er streekproducten aangeboden worden, maar een ambachtelijk ijs met 3 bollen en advocaat (ofwel (opge)warm(d)e krieken) voor 10,50 € lijkt mij net iets teveel.
Kleine en niet zo aangename verrassing toen we de rekening kregen: 28,30 € voor 2 ijsjes , een limonade en een streekbier (dat wél heel lekker was).
De tuin is leuk, maar oogt zeer onverzorgd (loszittende en ongelijk liggende tegels bvb.).

wilski417, Eigenaar van Bed van Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste,

hartelijk dank voor uw beoordeling.

Echter, niettegenstaande de zeer dure aankoopprijs voor ambachtelijk ijs met echte vanille, hebben wij de prijzen sinds de stijging vd vanilleprijs niet aangepast....

Onze tuin is met reden "gecontroleerd" onderhouden op regelmatige basis door een professional. Zodoende heeft onze tuin een specifiek en zoals u zelf zegt, een leuk, gezellig,origineel en authentiek karakter.

Het doet ons plezier dat u het streekbier lekker vond en dat u het fijn vindt dat wij streekproducten aanbieden.
Hopelijk vond u ons ijs ook heel lekker.
Uiteraard ga ik u hier niet lastig vallen met de opsomming van alle activiteiten en gepaarde kosten, alvorens u kan genieten van u biertje, limonade en ijs.

Vriendelijke groeten en dank voor de tijd die u nam om ons te beoordelen,

Willem Schoolmeesters, zaakvoerder

9 mei 2018 beoordeeld

Wij waren toevallig in de buurt en zochten een restaurant. Via Tripavidsor / Thefork hadden we een uurtje vooraf een reservering gemaakt via een link die beschikbaar was op de website van Tripadvisor. We dachten dat het met de reservering wel goed zat.

Ter plaatse meldden we dat we even voordien gereserveerd hadden. De gastvrouw snauwde ons meteen op een zeer botte, onbeleefde en bitse wijze toe dat alles vol zat en dat er tijdens de dag echt geen tijd is om last-minute reserveringen via internet aan te nemen en/of te bekijken. De uitleg die ze geeft is aanvaardbaar, maar ik pik niet dat dat op zo'n brutale en onbeschofte manier gebeurd! Ik ben geen hond! En misschien kan je er voor zorgen dat je online via Tripadvisor niet meer last-minute kan reserveren? Dat gaat problemen in de toekomst vermijden ...
Mijn vrouw had meteen de deurklink vast om de zaak te verlaten, toen de situatie werd bekoeld door het bedienend personeel. Hun lichaamstaal verraadde plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van hun bazin! Er werd alsnog een vrij tafeltje gevonden in de tuin van de zaak.

Prachtige en rustige locatie, al speelde het weer uiteraard ook mee! In de tuin werden we op zeer vriendelijke manier door de gastheer naar onze tafel begeleid, die wel handelde zoals het een gastheer betaamt! Zo kan het dus ook! Ook het bedienend personeel was supervriendelijk en gedienstig.
Het eten was zeer lekker! We hebben ervan genoten!

Dit bezoekje had een 10/10 voor ons kunnen zijn, maar door het slechte ontvangst bij binnenkomst, is het hooguit een 6/10...

wilski417, Eigenaar van Bed van Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste,

hartelijk dank voor uw beoordeling. Inderdaad, op zo een manier verwelkom je niemand! Wij hebben dit intern reeds besproken en zullen hier ten zeerste rekening mee houden. Hierbij mijn oprechte excuses voor dit voorval.

Wij dienen het online reserveren nog gewoon te worden. Is pas bij ons van toepassing. Nu hebben we een analoog sms systeem om zodoende een overzicht te bewaren en deze spijtige situatie in de toekomst te vermijden!
Nogmaals dank voor uw waardering van onze gerechten en onze tuin.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
Vriendelijke groeten,

Wim & Bed-team

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x daar geweest en vriendelijk onthaald, behalve vandaag dan :( mevrouw was echt niet gastvrij. Ook al waren er nog 2 tafels vrij verder in de mochten wij een 3de nemen naast mensen met een hond! Vriendelijk bedankt... ze zaten duidelijk niet mee in

wilski417, Eigenaar van Bed van Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Sorry, tafels verder waren gevraagd en gereserveerd. Bewuste tafel was enige vrij op dat moment. U verkoos om de zaak te verlaten...zucht, diepe zucht......

14 januari 2018 beoordeeld

Al vele malen naar het Bed geweest. Supervriendelijk onthaal, uitstekende service en zeer smaakvolle gerechten.

wilski417, Eigenaar van Bed van Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Beste,

heel hartelijk dank voor uw waardering !! Daar doen we het voor , dag in, dag uit...

Dank je wel namens onze familie en het Bed-team !

Reizigers die Bed van Napoleon bekeken, bekeken ook

Sint-Joris-Winge, Vlaams-Brabant

Lubbeek, Vlaams-Brabant

Haacht, Vlaams-Brabant

In Bed van Napoleon geweest? Deel je ervaringen!