“Franachtig bistro”
Beoordeling van De Compagnie

De Compagnie
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Restaurants in Ekeren
31 mei 2018 beoordeeld

Royaal opgezet vernieuwd bistro, waar je ook makkelijk kan parkeren.
Kwaliteit van het eten is matig. Daarnaast moet je ontzettend lang wachtend!!
Voor, voor en hoofdgerecht, duurt het ruim 2 uren, ondanks dat we div. malen had gevraagd om spoedig te serveren.
Ook de bediening is slecht/onaardig!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Minder dan middelmatig. Wij namen ribbekes die stuurde we terug absolut niet lekker. Verder kreeft zonder fantasie. Wij gaan niet terug te duur voor wat het is

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier de afgelopen 2 jaar nu toch al zeker 4-5 keer komen eten (meestal voor zaken) en ik was telkens toch wel teleurgesteld in minstens één van de gerechten. Deze week de filet pur genomen, omdat daarvan werd gezegd dat die zo goed zou zijn. Wat een teleurstelling ! Meer bleu dan saignant gebakken zoals gevraagd. Een minuscuul potje saus en de tegenwoordig obligate diepvriesfrieten. Dit is een zaak die het vooral moet hebben van de mooie inrichting, vroegere reputatie en een vast publiek uit het havengebied wegens de locatie. De bediening had meer oog voor elkaar dan voor de gasten dus we hebben verschillende keren op vanalles moeten wachten. Maar vriendelijk zijn ze wel. Jammer dat we niets kregen aangeboden ondanks het feit dat we een hele middag in het lawaai en stof gezeten hebben door de aanleg van een nieuw terras.

14 maart 2018 beoordeeld

Hier wilden we al lang eens gaan eten. Prachtige zaak aan de buitenkant en ook binnen zag het er allemaal prima uit. Bediening was vriendelijk maar vergeetachtig. Kindergerechten waren een beetje triestig, waarschijnlijk komen er weinig kinderen want amper keuze. Het was echt te duur voor wat je kreeg! De tonijn was lekker van smaak maar er zat enkel rucola op met wat dressing en zongedroogde tomaat. Amper 6 flinterdunne sneetjes tonijn voor 31€?? Frietjes waren niet vers, dat verwachten we dan wel voor die prijs. 4€ voor een spuitwatertje is ook serieus overpriced. We zaten vlak aan de trap en elke keer er iemand naar de wc ging, schrokken we van het gekraak van de trap.
Mooie zaak wel maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met onze twee kids gegeten op aanraden van vrienden. Zeer lekker gegeten. Gamba’s pill pill als starter en chateaubriand als hoofdgerecht. Ofgerond met diverse kazen en een lekker wijntje. Top , wij komen terug

Reizigers die De Compagnie bekeken, bekeken ook

Kapellen, Antwerpen

In De Compagnie geweest? Deel je ervaringen!