Tui Family Life Blue Lagoon Princess
  • Zwembad
Filoxeneion Morfeas(Polygyros)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Marelia(Polygyros)
  • Gratis parkeren
Archontariki(Polygyros)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Maistrali Beach(Gerakini)
  • Aan het strand
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

27 augustus 2017 beoordeeld

Zijn net terug van een verlof met 2 kleinkinderen (7-9 jaar). De accommodatie zelf is zeer mooi en proper. De kamer werd goed onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Op de infra structuur valt niets aan te merken. Zeer goed voor families met kinderen.
Toch enkele minpunten : het eten (bufetten) was kwalitatief zeker goed en toch een ruime keuze maar steeds koud/ lauw, alleen als je toevallig op het goede moment iets wou nemen tijdens de showcooking was dit warm. Ook de all-in drankkaart was zeer summier met enkel lokale dranken. Het is niet nodig om naar de à la carte restaurant te gaan (idem)
ps: een goede muggestick meenemen is zeker aan te raden

Kamertip: Wij hadden een kamer met privé zwembad maar swimm up kamers (grote is idem) lijken mij beter - kinderen zullen daar vlugger vriendjes maken
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zyn net terug van 12 dagen Blue Lagoon. Het enige minpunt dat we hebben, is het restaurant. Het eten was lauw/koud en de bufetten waren niet echt uitnodigend om te eten. (Rauwkost wordt in glazen schotels uitgestald met meestal 1 lepel om verschillende groenten te nemen). By het avondeten was het chaos: gn structuur onder het personeel en op bepaalde dagen waren er zelfs wachtryen om het restaurant te betreden. Dit alles zorgt ervoor dat het qua eten voor ons met moeite 3* waard is.
(We hebben reeds andere hotels in Griekenland bezocht o.a Atlantica Aegean Blue en La Marquise en we weten dat dit alles wel mogelyk is)

Voor de rest kunnen we enkel positief zyn: de kamer was modern en groot met supergoede bedden en kussens en een ruim terras. Er waren voldoende zwembaden en genoeg ligbedden. Zelfs in de nm was er nog plaats genoeg. (Dus reserveren om 6h is echt niet nodig en wordt ook niet toegestaan-de handdoeken worden gewoon weggenomen)
Nog enkele tips: neem luchtmatrassen en dergelyke mee want ze zyn peperduur in het hotel. Muggenmelk en muggezalf is zeker NIET overbodig.

Kort samengevat: als ze een grote inspanning doen op gebied van kwaliteit van het eten, de bediening, onderhoud en presentatie van het buffet dan is dit hotel zyn 5* waard.

25 augustus 2017 beoordeeld

juist terug van een week in de blue lagoon.Wij waren ongerust vertrokken wegens de meldingen van een buikgriepvirus en het groene uitzicht van het zwembadwater wegens de algen omdat onze 2 kleinkinderen ook meegingen;.We hadden van tui zelf de zekerheid gekregen dat alles in orde was,hoewel we toch hoorden van aanwezigendat er toch nog enkele gevallen waren.Het zwembadwater was ok.De kamers zijn heel mooi en het personeel heel vriendelijk.Wat ik ook heel goed von d was het feit dat de kamers van de Vlamingen min ofmeer in dezelfde rustige sectorlagen zodanig dat de kinderen snel contact maakten met elkaar.Enig minpunt is het buffet:de voornaamste klacht van velen is dat het eten lauw of koud is en dat in de 3 restaurant,ook de all-indrankkaart is nogal beperkt M aar voor de rest hebben wij en de kinderen een heel goeie vakantie gehad

Kamertip: geen kamer nemen rond de mainpool
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een buikgriep virus heerst momenteel in dit hotel. We zijn met het ganse gezien ziek (2 volwassenen en 2 kinderen). Mijn man werd ziek op zaterdagnacht. Ik vroeg s morgens aan receptie om badkamer extra goed te poetsen, als ik terugkwam op de kamer bij mijn man zag ik dat het toilet NIET gepoetst werd. Na aandringen is iemand gekomen die vlug eens 'gespoten' heeft in het toilet en daarmee was de kous af. De nacht erop werden zowel ik als mijn zoon ziek. Ik vroeg om te komen poetsen, ze hebben het bed van mijn zoon ververst maar lieten 'de maaginhoud' van mijn zoon liggen!!! Dit terwijl het virus ondertussen meer dan 2 op de 20 mensen in dit hotel te pakken had! Is dit de manier waarop het management denkt het virus in te dijken??? Nu is mijn dochter deze middag ziek geworden in het restaurant en stond het personeel er gewoon op te kijken. Ik wil hier dossier van maken, maar reisagent (tui: agentschap Kortrijk) zegt dat ik bewijzen van ontbrekende hygiëne en dossier moet laten ondertekenen. De plaatselijke manager wil dit niet, de plaatselijke tui hostess zegt dat we zeker geen handtekening zullen krijgen! Ik ben woedend!
Zwembad was groen bij onze aankomst. Als ik rapport opvraag van metingen water, zeggen ze, ja maar, is in het Grieks. Doofpotoperatie noem ik dit! Een schande!!!

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen toe en het water van ons zwembad was knalgroen met algen.
Ons kamer lag ook naar het Noorden.
's nachts was er een hels lawaai van de motoren van het zwembad.
We hebben toen een andere kamer geeist.
Na een 4-tal dagen werden vele mensen ziek en werd het noodalarm afgekondigt en was 20% van de gasten ziek door het eten of het zwembad.
Ze konden ons dit niet zeggen.
Het eten is als de lunchgarden!
Ik moet eerlijk zeggen dat het de slechtste reis ooit was terwijl we eigenlijk niet zo moeilijke mensen zijn.
Is 4 sterren waard