Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwamen toe en het water van ons zwembad was knalgroen met algen.
Ons kamer lag ook naar het Noorden.
's nachts was er een hels lawaai van de motoren van het zwembad.
We hebben toen een andere kamer geeist.
Na een 4-tal dagen werden vele mensen ziek en werd het noodalarm afgekondigt en was 20% van de gasten ziek door het eten of het zwembad.
Ze konden ons dit niet zeggen.
Het eten is als de lunchgarden!
Ik moet eerlijk zeggen dat het de slechtste reis ooit was terwijl we eigenlijk niet zo moeilijke mensen zijn.
Is 4 sterren waard

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Niet enkel het gezelschap waar ik mee was maar ook de mensen van het hotel waren zeer aangenaam. Mooie kamers, lekker eten en een supersfeer. Ook was er elke avond wel iets te doen dankzij het animatieteam van Tui. Wat een toffe bende. Elke avond geven zij zich voor de volle 100% om iedereen, zowel jong als oud, te entertainen! Zeer geslaagd. Toch een dikke dankjewel aan iedereen daar, en vooral aan Tom! Misschien tot volgend jaar. ☀️

Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

We hadden in nov 2016 een suite met swimup geboekt verder niks gehoord.
Tot we op bestemming kwamen en de kamer overboekt was toevallig pas op de dag van aankomst opgemerkt wat al raar is in mijn ogen dan.
Kregen we voor 3 dagen een standaard kamer wat erg klein was voor 4 pers.
Toen na veel contact met reisbegeleiding
Kregen we een suite met een jacuzzi.
Wat wel redelijk was maar nog steeds niet wat we geboekt hadden en betaald uiteraard,omdat we de verkeerde kamers hadden kregen we €100,- terug.
Echt tui zij wij kunnen er niks aan doen maar dat zelfde zei het hotel ook.
Als ik daar nog heen zou gaan zou ik het toch wel ff navragen of het wel allemaal klopt.
Het hotel is heel mooi echt vriendelijke mensen niet dat nep vriendelijk.
De hele dag animatie ook in Nederlands,
En de zwembaden ook heel netjes mooi overzichtelijk om de kinderen in de gaten te kunnen houden.
Eten heel gevarieerd bij ontbijt lunch en dinner.
Echter ook wel aan te raden lekker naar stadje met de taxi om daar te eten ook super.
De kamers worden met de Franse slag ( heel vlug en niet goed) schoongemaakt
We hadden een slokje in de hoek van de kamer gelegd bij de deur en dat werd niet
Opgemerkt en verwijderd.

Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel was prachtig, het eten was lekker, leuke animaties maar vooral een super staff, ze stonden altijd voor je klaar en waren super vriendelijk. Kortom de beste vakantie van mijn leven, zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 juni 2017

Sinds vorig jaar werden het hoofdrestaurant en de Griekse taverne verbeterd door betere en mooie afscherming tegen de weerelementen en insecten Dat was ook echt nodig.

Wij vinden dat er voldoende wandel en jogging mogelijkheden zijn in omgeving evenals supermarkten op vijftien minuten wandelen, er is uiteraard ook winkel in het hotel.

De fitness toestellen zijn beperkt in aantal maar zoals loopband modern.

Eveneens pluim voor de vriendelijkheid van het overgrote deel van het personeel.

Het animatieteam heeft behoorlijk materiaal tot zijn beschikking en het muzikaal duo is veel beter dan vorig jaar.

Er zijn voldoende ligbedden. Reservatie is dan ook terecht verboden. Er is echter nauwelijks controle op.

Gratis performante wifi is pluspunt.

Er zijn voldoende wc's maar die kunnen ver af liggen en altijd ondergronds. Dus tijdig met de kindjes vertrekken is de boodschap. en oppassen bij regenweer op gladde treden.

Er is gedurende bepaalde periode dokter aanwezig met wat ouderwetse uitrusting. Wij betaalden 200 eur.

Sterkste punten van het hotel zijn de maaltijden en het geheel van het hotel complex.

Echt spijtig dat voor het ontbijt gedurende het eerste deel slechts het minder aangename koude meer rumoerige van zon afgesloten deel van het restaurant open is. Zelfs na vraag tot openstelling aan verantwoordelijke.
Zwak punt is ook de frequentie van de koffiebediening. Kannetje per tafel is toch handiger dan telkens op bediening te moeten wachten.
Voor de kinderen mag er toch iets meer variatie zijn maar het concept van hun eigen hoek en spaarkaart slaat aan.

De vloer van het restaurant is 's morgens echt vuil. De kamers zijn zelden echt helemaal net. De plantbakken aan inkom zijn niet uitnodigend. Aan het bqq restaurant was een tapijt van vliegen. Abnormaal veel insecten. Ook was kamer slechts tweemaal op veertien dagen muggenvrij. Tweemaal invasie van mieren op kamer,

Bij aankomst wordt men normaal per elektrisch wagentje naar zijn kamer gebracht. Ons is men wel vergeten. Na 15 minuten dan maar zelf naar kamer gewandeld. Receptie reageerde niet.

De uitstapmogelijkheden in de streek zijn beperkt, Thessaloniki heeft wel zijn verdienste maar whow gevoel niet echt. Dit geldt ook voor mount athos. Ons lijkt het dat men het potentieel niet benut bv. onaangepaste openingsuren. Aan de hotelgroepen : trek naar de toeristische dienst!

Wat tui animatie team betreft : er hing geen lijst met ophaaluren bij vertrek uit. nochtans na vraag twee dagen vooraf en avond vooraf. Er vertrokken nochtans heel wat klanten. De begeleiding op de bus was dermate slecht en foutief qua info incheckloketten op luchthaven dat ze hilariteit opwekte.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie