Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Voor het werk in Puy du Fou bleven we hier enkele nachten slapen. Alles ziet er nog nieuw en proper uit. Zeer vriendelijke bediening en elke avond buffet wat wel makkelijk is na een dag werken. Op nog geen 10 minuten van Puy du Fou. Het bierproeven van plaatselijke als nog onbekende bieren was zeker een pluspunt!

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
586direction, Propriétaire van Best Western Hotel Omnubo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Bedankt voor je aanbeveling, beste Jonne W. We zijn erg blij dat onze diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel te zien in het Best Western Hotel Omnubo. Vriendelijke groeten, Sabrina

4 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Léo Marchais, Directeur général van Best Western Hotel Omnubo, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Beoordeeld op 21 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
586direction, Propriétaire van Best Western Hotel Omnubo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
586direction, Propriétaire van Best Western Hotel Omnubo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
586direction, Propriétaire van Best Western Hotel Omnubo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019